فریدون اصفهانیان:

عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر مطلوب بود

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۳۵۱۶۱
عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر مطلوب بود
رئیس کمیته داوران قضاوت داوران در هفته اول را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه داوران مرتکب اشتباه تاثیرگذاری در بازی ها نشدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر گفت: جا دارد از همه داوران که قضاوت خوبی داشتند، تشکر کنم. در کل عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر را مثبت ارزیابی می‌کنم. در همه بازی‌هایی که گزارش آنها به ما رسیده، شاهد قضاوت خوبی از آنها بودیم.

وی افزود: البته در تشخیص جریمه شخصی بازیکنان، داوران اشتباهاتی داشتند، ولی در مجموع خوب و راضی کننده بود. گروه آنالیز خودمان را داریم و آنها در روزهای آینده همه صحنه‌های داوری بازی‌ها را آنالیز خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران درباره برگزاری دوره توجیهی دانش افزایی داوران لیگ دسته اول گفت: جا دارد از میزبانی هیات فوتبال استان گیلان به دلیل اینکه شرایط و امکانات خوبی را برای داوران ایجاد کرده بود، تقدیر و تشکر کنم. دو زمین چمن در اختیار داشتیم، تست ها را در ورزشگاه سردار جنگل و تمرینات عملی را در ورزشگاه تختی انجام می دادیم. با توجه به اینکه یک چهارم داوران و کمک داوران لیگ دسته اول در تست های آمادگی جسمانی مردود شدند، هیچ مشکلی از لحاظ تعداد داوران در لیگ یک نداریم. 

اصفهانیان در پایان افزود: کمیته داوران همه تلاش خود را برای رفع مشکلات داوری انجام خواهد داد و امیدوارم فصل پیش رو عملکرد داوری بسیار بهتر از دوره های پیشین باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز