محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

والیبال ایران آینده روشنی دارد/ قهرمانی در مسابقات جوانان آسیا اتفاق خوبی است

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۷۳۵۱۸۴
والیبال ایران آینده روشنی دارد/ قهرمانی در مسابقات جوانان آسیا اتفاق خوبی است
کارشناس والیبال ایران گفت: ترکیب تیم حاضر را می توان گفت بهترین تیم تاریخ والیبال جوانان است و این قهرمانی نوید می دهد به امید خدا در مسابقات جهانی هم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد ترکاشوند، کارشناس و بازیکن پیشین تیم ملی والیبال کشورمان درباره قهرمانی والیبالیست‌های جوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان به خبرنگار برنا گفت: ترکیب تیم حاضر را می توان گفت بهترین تیم تاریخ والیبال جوانان است. بازیکنان و کادر فنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، بازیکنان جوان ولی با تجربه ای که حتی در بین آن ها لژیونر هم وجود دارد، برخی از بازیکنان در تیم بزرگسالان هم حضور داشتند و لیگ ملت ها را تجربه کردند، در واقع والیبال را اصولی و حرفه ای یاد گرفتند، همه این عوامل دست به دست هم داد تا این نتیجه عالی به دست آمد. این قهرمانی نوید این را می دهد که به امید خدا در مسابقات جهانی هم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

کارشناس والیبال با اشاره به این که بازیکنان فعلی می توانند در آینده جایگزین خوبی برای بازیکنان با تجربه باشند بیان کرد: والیبال ایران پتانسیل بالایی دارد، تعدادی از بازیکنان حاضر در این تیم در لیگ ملت ها نیز بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند، بدون تردید در آینده هم می توانند بازیکنان بزرگی شوند.

ترکاشوند درخصوص عملکرد عطایی مربی جوانان در این دوره از رقابت ها گفت: عطایی هدایت تیم ملی جوانان را در دو دوره اخیر بر عهده داشته و توانسته است یک عنوان نایب قهرمانی و یک قهرمانی را کسب کند، مربی با تجربه ای است که با بازیکنان جوان هم در لیگ کار کرده است، در تیم ملی عملکرد خوبی داشته است. رویداد مهم بعدی تیم ملی مسابقات جهانی است یک سال تا شروع این مسابقات زمان داریم قطعا با تزریق تعدادی بازیکن به تیم، امید می رود بتوانیم این بار در سطح جهانی عملکرد خیره کننده ای داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز