در نقل و انتقالات صورت می‌گیرد؛

نخستین صحبت‌های حسینی در باشگاه ترابوزان

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۳۵۲۷۳
نخستین صحبت‌های حسینی در باشگاه ترابوزان
مدافع ملی‌پوش فصل گذشته استقلال به تیم فوتبال ترابوزان پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید حسنی، مدافع ملی‌پوش فصل گذشته استقلال با عقد قراردادی به تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه پیوست. در تاریخ 51 ساله باشگاه ترابوزن حسینی 126‍امین بازیکن خارجی است که به این باشگاه می‌پیوندد.

در تاریخ این باشگاه 12 بازیکن برزیلی؛ بلژیک و لهستان 7 بازیکن، یوگوسلاوی و گرجستان 6 بازیکن، غنا 5، اوکراین وچک 4، کرواسی، آلمان، گینه و کلمبیا 3 بازیکن، رمانی، بلغارستان، فرانسه، صربستان، مصر، ساحل عاج، الجزایر، پرتغال، هلند، سنگال، کره جنوبی و ایران 3 بازیکن، دانمارک، آذربایجان، پرو، استرالیا، بلاروس، روسیه، سوئیس، اتریش، پاراگوئه، مالی و کاستاریکا یک بازیکن جذب کرده است.

حاجی صالح اوغلو معاون باشگاه ترابزان و مسئول مستقیم نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: ترابوزان در سریع‌ترین زمان ممکن ، بازیکنان مورد نظر خود را جذب می‌کند. تاکنون از ایران، یونان و گرجستان بازیکن جذب کرده‌ایم زیرا این کشورها با فرهنگ و رسوم ترکیه بسیار نزدیک هستند. 

مجید حسینی بعد از امضا و توافق با ترابوزان، گفت: از اروپا چندین پیشنهاد داشتم اما به خاطر اینکه فرصت زیادی برای نقل و انتقالات نداشتم از همان ابتدا ترابوزان را انتخاب کردم و به این تیم پیوستم. امیدوارم در تیم ترابوزان اتفاقات خوبی برایم شکل گیرد. خیلی خوشحال هستم که به این تیم پیوستم.

 

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۰_۱۴-۱۷-۱۱ (2)

 

وی ادامه داد: تیم فصل گذشته من در آسیا طرفداران بسیاری داشت اکنون خوشحالم که در ترابوزانی که طرفداران بسیاری دارد پیوستم و هر آنچه در توان دارم به کار می‌برم تا در این تیم به نتایج بسیار خوبی برسم. از جزییات قراردادم اطلاعی ندارم اما مدیر برنامه‌هایم به خوبی برایم توضیح داد و امیدوارم اتفاقات خوبی در این تیم برایم بیافتد.

حسینی درباره مسائل مالی خود با تیم استقلال، بیان کرد: جلسات متعددی با تیم استقلال در حال برگزاری است و تمامی حق و حقوقات این باشگاه پرداخت خواهد شد. 

حاجی صالح اوغلو معاون باشگاه ترابزون در باره محل مراسم معارفه مجید حسینی، گفت: در کنار کمپ تمرینی برای بازیکنان کمپ تفریحی هم وجود دارد تا بازیکنان بتوانند در کنار خانواده‌های خود به تمرینات بپردازند. قرار است در آینده در این کمپ پارک تفریحی هم ساخته شود. می‌خواستیم با برگزاری این مراسم این محل را هم معرفی کنیم.

 

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۰_۱۴-۱۷-۱۱ (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز