وزیر ورزش و جوانان:

رشته تیراندازی پتانسیل کسب مدال در المپیک را دارد/ همدلی خوبی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برقرار است

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۳۵۳۸۵
رشته تیراندازی پتانسیل کسب مدال در المپیک را دارد/ همدلی خوبی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برقرار است
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار هستیم تیم کامپوند روی سکو قرار بگیرد و تیم ریکرو در بخش میکس بتواند سهمیه المپیک توکیو را در این رشته کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیروکمان و در جمع کمانداران ضمن تشکر از غلامرضا شعبانی بهار به خاطر ایجاد فضای آرام و بدون دغدغه در بین کمانداران تیم ملی گفت: خوشحالم از زمانی که شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان شده در طی چهار ماه حضورش در این فدراسیون تلاش کرده فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی که از گذشته در فدراسیون وجود داشت برطرف کرده و امروز در بین کمانداران فضای آرام و بدون دغدغه‌ای ایجاد شده است. با اعزام و اردوهای پی‌درپی‌ که تیم در طی چند ماه اخیر داشت من امیدوارم که بتوانیم به نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا دست پیدا کنیم. البته کسب مدال در بخش ریکرو که المپیکی است در المپیک ۲۰۲۰ دور از ذهن است و اما امیدواریم در المپیک ۲۰۲۴ با استعدادهای خوبی که در این رشته وجود دارد بتوانیم به مدال دست پیدا کنیم.

او خاطرنشان کرد: در جاکارتا هرچند در رشته کامپوند انفرادی نمی‌توانیم شرکت کنیم و بار دیگر افتخارآفرینی که اسماعیل عبادی در ۴ سال قبل در بازی‌های آسیایی اینچئون داشت دوباره تکرار شود اما این امیدواری وجود دارد که تیم کامپوند بر روی سکو قرار بگیرد و تیم ریکرو در بخش میکس که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بین سه تیم برتر رقابت‌ها توزیع می‌شود ما بتوانیم به سهمیه المپیک در جاکارتا دست پیدا کنیم.  با توجه به اینکه هرچه رقابت‌های آسیا در تیروکمان بسیار سنگین است و حریفان خوبی که در حد حریفان هستند در مسابقه‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنند قطعا مدال‌آوری کار سختی است اما من امیدوارم که تیم ملی تیروکمان بتواند در این رقابت‌ها به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کند. طی قولی که شعبانی بهار داده، ما امیدواریم که با سرمایه‌گذاری که این فدراسیون روی جوانان و نوجوانان انجام خواهد داد، ما بتوانیم در رویدادهای آینده کمانداران خوبی را در بخش ریکرو داشته باشیم و به کسب مدال در المپیک‌ آینده امیدوار باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امروز با همدلی و همگرایی که بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایجاد شده، تمام کارها و برنامه‌ریزی‌ها همسو و یکسان و همجهت انجام می‌شود و بنا داریم در طی چند روزی که تا شروع بازی‌های آسیایی باقی مانده با حضور در رشته‌های اعزامی به جاکارتا بتوانیم انگیزه آن‌ها را برای حضور در این بازی‌ها ارتقا ببخشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز