امیرحسین فتحی:

تبریزی را استقلالی بدانید/ درآمد ما از انتقال حسینی ۶۰۰ هزار دلار است

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۳۵۴۲۶
تبریزی را استقلالی بدانید/ درآمد ما از انتقال حسینی ۶۰۰ هزار دلار است
با اعلام سرپرست استقلال، این باشگاه از انتقال سید مجید حسینی 600 هزار دلار در آمدزایی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت: از همان ابتدا که موضوع انتقال سیدمجید حسینی مطرح شد، اعلام کردم تنها در صورتی اجازه جدایی این بازیکن را می دهیم که منافع باشگاه تامین شود. به همین دلیل هم باشگاه ترابزون با ما وارد مذاکره شد و در نهایت در ازای دریافت 600 هزار دلار، با جدایی حسینی موافقت کردیم.

او افزود: 400 هزار دلار از این پول بابت صدور رضایت نامه سیدمجید حسینی است و 200 هزار دلار نیز بابت حق رشد که در مجموع، دریافتی باشگاه استقلال از انتقال این بازیکن برخلاف اخبار منتشر شده، 600 هزار دلار خواهد بود. ضمن این که از انتقال این بازیکن به باشگاه بعدی نیز 20 درصد حق انتقال به استقلال تعلق میگیرد.

فتحی اظهار داشت: منافع باشگاه استقلال برای ما از هر چیزی مهمتر است و در این خصوص از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. باشگاه استقلال، از بزرگترین و پر افتخارترین باشگاه های آسیا است و باید ارزش و حرمت آن به طور کامل رعایت شود، شاهد این موضوع نیز روز گذشته 7 مرداد، سالروز کسب دومین ستاره آسیایی است که یادآور تاریخ پرافتخار استقلال است. یاد منصورخان، ناصرخان و همه بزرگان تاریخ این باشگاه گرامی باد.

سرپرست باشگاه استقلال به روند جذب بازیکنان جدید اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با باشگاه ذوب آهن انجام شده و طی امروز و فردا رضایت نامه تبریزی صادر می‌شود و این بازیکن بعد از بازی با ذوب آهن به جمع ما اضافه خواهد شد. برای عقد قرارداد با نیومایر هم منتظر جواب تست‌های پزشکی او هستیم که فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد. چند مهاجم دیگر را مدنظر داریم که الحاجی گرو یکی از آنهاست و امیدواریم با توجه به تأیید کادرفنی درصدد نهایی کردن انتقال او هستیم. مدیربرنامه بازیکنان عراقی هم وارد ایران شده و قرار هست خود بازیکنان هم وارد کشور شوند تا در صورت تأیید کادرفنی در خدمت آنها باشیم.

نظر شما