سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین خبر داد؛

اعلام اسامی یازده ملی‌پوش اعزامی به رقابت‌های وزنه‌برداری آزاد آسیا

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۱:۴۳
کد خبر: ۷۳۵۴۳۰
اعلام اسامی یازده ملی‌پوش اعزامی به رقابت‌های وزنه‌برداری آزاد آسیا
علی اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین، مسافران ژاپن را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رواسی درخصوص نفرات اعزامی به رقابت های وزنه برداری آزاد آسیا، اقیانوسیه معلولین گفت: در پایان مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین، پس از جمع بندی و مشورت با کادر فنی ۱۱ ملی پوش جهت اعزام به ژاپن در نظر گرفته شد.

وی افزود: رقابت های ژاپن یکی از پیش نیازهای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و ورزشکارانی که در مکزیک حضور نداشتند، نمی توانند در این رویداد تیم را همراهی کنند. یکی از قوانینی که در پارالمپیک های وزنه برداری اعمال می شود و ما را با محدودیت هایی روبه رو می کند، مجوز حضور یک نماینده، در هر دسته وزنی است و بنابراین ما ناچاریم ترکیب تیم های اعزامی را با توجه به این واقعیت ببندیم.

نادر مرادی، روحاله رستمی، مجید فرزین، سیدحامد صلحی پور(تهران)، سامان رضی(گیلان)، امیرجعفری، سیدیوسف یوسفی(البرز)، صمد عباسی، علیرضا ایزدی(کرمانشاه)، علی اکبر قریب شیء(فارس)، سیامند رحمان(آذربایجان غربی) ملی پوشان اعزامی به مسابقات وزنه برداری آزاد آسیا، اقیانوسیه معلولین ژاپن هستند. رقابت ها از ۸ تا ۱۲ سپتامبر (۱۷ تا ۲۱ شهریور) در شهر کیتاکیوشوی ژاپن برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز