طراوت خاکسار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم با دعای مردم بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۸:۵۱
کد خبر: ۷۳۵۷۰۵
امیدوارم با دعای مردم بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنیم
عضو تیم ملی کاران بانوان گفت: امیدوارم با دعای مردم چه در جاکارتا و چه در المپیک2020 بهترین نتیجه و خوش رنگترین مدال را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ طراوت خاکسار، ملی پوش کاراته بانوان درباره میزان آمادگی خود پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تا به امروز 11 دوره اردو را پشت سر گذاشتیم، یک دوره اردوی دیگر تا تا زمان اعزام به جاکارتا قرار است برگزار شود، در این مدت اردوها همه با نظم و انسجام خوبی پیگری شده و تقریبا 70 درصد کار را جلو بردیم و چه به لحاظ جسمانی و چه روحی روانی شرایط خوبی داریم.

وی درخصوص شناخت خود از حریفان آسیایی در جاکارتا اظهار داشت: شناخت خوبی از تمام حریفان دارم در مسابقات مختلف رودروی هم قرار گرفته ایم، به لحاظ تکنیکی و فنی خوب می توانم آنالیز کنم، چین تایپه و مالزی جدی ترین رقیب ما در بازی های آسیایی به شمار می روند که تلاش می کنیم از سد این حریفان بگذریم.

خاکسار خاطرنشان کرد: از وقتی که کاراته به به صورت رسمی به بازی های المپیکی اضافه شد، تمرینات را جدی تر و با انگیره بیشتری شروع کردیم، و بسیار خرسندیم از این که نگاه ویژه‌ای به سمت ورزش کاراته باز شد امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و با دعای مردم چه در جاکارتا و چه در المپیک2020 بهترین نتیجه و خوش رنگترین مدال را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز