تیم امید شرایط خوبی دارد؛

کرانچار: بازی‌های آسیایی تجربه خوبی برای کاروان ایران خواهد بود

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۱:۲۹
کد خبر: ۷۳۵۷۶۶
کرانچار: بازی‌های آسیایی تجربه خوبی برای کاروان ایران خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال ملی امید گفت: مطمئن هستم بچه‌ها با یک روحیه بالایی به چین می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم بدرقه کاروان ورزشی به هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید اظهار داشت: اول اینکه باید بگویم برگزاری این مراسم برای تشویق ورزشکاران خیلی خوب است من مطمئن هستم که این علایق به جامعه ورزش را نشان می‌دهد. تیم ملی امید ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با استفاده از توانایی خود بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کند. در کنار آن باید ما تجربه‌اندوزی کنیم برای المپیک پیش‌رو.

وی با اشاره به اینکه اوضاع تیم امید خوب است، گفت: اوضاع تیم امید بسیار خوب است ما موفق شدیم بازیکنان منتخب را معرفی کنیم مطمئن هستم بچه‌ها با یک روحیه بالایی به چین می‌روند تا پیش از حضور در بازی‌های آسیایی یک دیدار تدارکاتی را چینی‌ها داشته باشند تا با یک روحیه بسیار بالا کارمان را در اندونزی شروع کنیم. 

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه‌ها با تیم امید همکاری کردند یا خیر، گفت: فقط فکر می‌کنم تیم نساجی نتوانست یک بازیکن را به ما بدهد تیم‌های دیگر با ما همکاری کردند مصوبه هیأت رئیسه که تصویب کرد انعکاس خوبی در بین باشگاه‌ها داشت. بازیکنان ما با کیفیت خوبی در کنار هم قرار دارند و مشکلی ندارند. 

وی با اشاره به اینکه تیم امید در چهار دیدار تدارکاتی شرکت کرده است، گفت: ما چهار دیدار تدارکاتی داشتیم، دو مسابقه بین‌المللی خوبی را در عراق پشت‌سر گذاشتیم بازیکنان آنها بسیار خوب بودند و بازیکنان ما شانه به شانه با آنها بازی کردند. ما بازی اول را واگذار کردیم اما در بازی دوم قاطعانه برنده شدیم امیدوارم در اندونزی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز