ورزشکاران در جاکارتا به موفقیت خواهند رسید؛

صالحی امیری: دشمن ملت بداند که از کشورمان فقط یک صدا به بیرون می‌آید

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۷:۴۸
کد خبر: ۷۳۵۷۶۷
صالحی امیری: دشمن ملت بداند که از کشورمان فقط یک صدا به بیرون می‌آید
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران ما قطعا در بازی‌های آسیایی جاکارتا به موفقیت می‌رسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به جاکارتا اظهار داشت: یکی از کاروان‌های بزرگ ورزش ایران به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود ما در ۲۹ فدراسیون و ۳۴ رشته در این مسابقات شرکت می‌کنیم. آن هم در زمانی که دشمن جاهل مردم ما را تهدید می‌کند. نسل جوان می‌تواند با نشاط نشان بدهد که در عرصه ورزش خواهیم درخشید.

وی درمورد اینکه ارزیابی‌اش از عملکرد کاروان ورزشکاران ایران چیست، گفت: دولت در حد توان، وزارت ورزش در حد توان و کمیته ملی المپیک با هم ظرفیت مثل فدراسیون‌ها تلاش کردند که در این رویداد بزرگ حضوری بزرگ داشته باشیم و ورزشکاران ما در این عرصه بدرخشند. قطعاً‌در جاکارتا ورزشکاران ما به موفقیت می‌رسند پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورند.:‌ ما با شعار یک ایران یک صدا در این مسابقات شرکت می‌کنیم تا دشمن ملت بداند که از کشورمان ایران فقط یک صدا به بیرون می‌آید.

رئیس کمیته ملی المپیک درمورد اینکه امکان ثبت‌نام ورزشکاران جدید برای بازی‌های آسیایی وجود دارد یا نه، گفت: خیر، تحت هیچ شرایطی ورزشکار دیگری به فهرست اضافه نمی‌شود. همه چیز برنامه‌ریزی شده است و تمام مسائل به طور دقیق طراحی شده‌اند. بحث پروازها، ارز و حمایت‌های لازم انجام شده است. فردا اولین گروه ورزشکاران ما به اندونزی اعزام می‌شوند و از هفته بعد هم تیم‌های دیگر اعزام می‌شوند. ورزش در ایران یک فرصت طلایی برای مقابله با تهدید بیگانگان است و می‌توانیم در این عرصه بدرخشیم و به زودی مردم پیام‌های خوبی از جاکارتا خواهند شنید.

نظر شما