نصرالله سجادی:

برای حضور در جاکارتا آماده هستیم/ از دکتر روحانی تشکر می‌کنم

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۰:۴۰
کد خبر: ۷۳۵۷۸۰
برای حضور در جاکارتا آماده هستیم/ از دکتر روحانی تشکر می‌کنم
سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: تمام برنامه ها برای اعزام انجام شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در مراسم بدرقه ورزشکاران اظهار کرد: از ۱۸ ماه قبل ستاد بازی های المپیک آسیایی با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها تشکیل شد. یک هفته در میان جلسه تشکیل دادیم. تلاش بر این بود که با حوصله و برنامه ریزی دقیق جلسات کارشناسی را برای اعزام دنبال کنیم و ۳۸ فدراسیون انتخاب شدند. به دلیل گسترگی جعرافیایی میزبان مسابقات و تعداد بالای ورزشکاران ما این دوره شرایط ویژه ای دارد. تعداد کل ورزشکاران ۳۷۹ نفر است که ۹۷ نفر بانوان هستند. ۱۹۳ نفر مربیان و کادر فنی هستند. ۴۳ خبرنگار و ۲۹ رئیس فدراسیون در این بازی ها حضور خواهند داشت‌. من به ریز برنامه ها نمی‌پردازم و فقط اشاره می‌کنم که چکاپ پزشکی از همه اردونشینان انجام شده است. ما در حدود ۴۸۱ نفر هستیم که کار خیلی خوبی است که پرونده پزشکی تشکیل دادیم.

وی افزود: از پنج ماه قبل فدراسیون ها می توانستند چند برابر ظرفیت ثبت نام کنند. با هماهنگی هایی  که انجام شد کلیه تجهیزات و وسایل تهیه شده و تحویل سرپرستان می شود. کلیه بلیط ها تهیه شده است و با توجه به تاکید هیات دولت با هواپیمای داخلی به کوالالامپور و از آنجا به جاکارتا و پالمبانگ می‌رویم. یکی دو رشته ما در خارج اردو داشتند ولی به صورت رسمی سایر تیم ها از هفته های آینده اعزام می شوند. تیم ها در ۲۴ گروه پروازی رفت و ۱۹ گروه برگشت اعزام می شوند و برمی گردند. بین ۳ تا ۵ روز تیم ها اعزام می شوند. امیدوار هستیم مشکلی پیش نیاید. همه موارد مربوط به اعزام تا امروز انجام شده است.

سرپرست کاروان یادآور شد: اگر همدلی بین کاروان و فدراسیون ها و کمیته و وزارت نبود ممکن نبود بزرگترین کاروان ایران اعزام شود. یک کاروان بسیار آبرومند داریم و تلاش شده با یک کاروان خوب شرکت کنیم. ورزشکاران ما بسیار با انگیزه کار کردند و حتما با یک انگیزه بالا در این بازی ها شرکت می کنند. حتما شور و انگیزه کاروان بیشتر خواهد بود. امیدواریم افتخار آفرین باشیم و شور و هیجان مثبت در کشور ایجاد کنیم. از دولت برای تامین مسائل ارزی و ریالی و حمایت های شخص رییس جمهور سپاسگزارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز