تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم؛

اقلیمی: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۵:۱۲
کد خبر: ۷۳۵۸۸۸
اقلیمی: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم
سرمربی تیم ملی کانوکانادایی با اعلام رضایت از شرایط ملی پوشان گفت: در هر سه ماده کانو در بازیها به کسب مدال امیدواریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الیاس اقلیمی، سرمربی تیم ملی کانوکانادایی آقایان درخصوص شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا، گفت: اردو ها را یک ماه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا پس از استرحت کوتاهی با تمرینات استقامتی آغاز کردیم و دوره بدنسازی خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و فدراسیون دو دستگاه ارگومتر استاندارد و به روز به امکانات اردو اضافه کرد که در تمرینات پاروکشی زمستان و اصلاح تکنیک کمک مهمی به ما کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین یک اردوی 21 روزه در عسلویه داشتیم که شرایط آب و هوایی مناسب و امکانات رفاهی خوبی که سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در اختیار ما قرار داد توانستیم تمرینات پارو کشی در مسافت بلند را انجام دهیم و تمرینات استقامتی زمستان را به خوبی پشت سر گذاشته و سطح استقامتی بچه ها را بالا ببریم.

اقلیمی با اشاره به زمان کم باقی مانده تا بازیهای آسیایی، اظهار داشت: شرایط آمادگی تیم تقریبا به نود درصد رسیده و در زمان باقی مانده با تمرینات سرعتی و پر فشاری که در پیش داریم بچه ها را با رساندن به پیک مورد نظر برای شرکت در مسابقات آماده می کنیم.

وی با بیان این که سطح بازیهای آسیایی بسیار بالا است، گفت: همه تیم ها با قدرت در مسابقات شرکت می کنند. ما در 3 ماده تکنفره و دونفره 1000 متر و دونفره 200 متر در بازیهای حاضر هستیم.

سرمربی کانوکانادایی در خصوص ارنج نفرات تیم کانو در پالمبانگ تاکید کرد: در تکنفره 1000 متر با نبی رضایی که اولین تجربه بازیهای آسیایی وی است شرکت می کنیم و امیدوارم که این ورزشکار جوان بتواند در رقابت با نمایندگان کشورهایی همچون قزاقستان، چین، ازبکستان و ژاپن که رقبای سخت ما در همه رشته ها هستند پیروز شود. در دونفره 1000 متر با ترکیب شاهو ناصری و علی اجاقی امیدوارم نتیجه قهرمانی آسیا سال گذشته را تکرار کنیم و حتی نتیجه بهتر از آن را به دست آوریم و در دو نفره 200 متر با ترکیب جدید نسبت به کاپ جهانی و قهرمانی آسیا امیدوارم با پژمان دیوسالار و عادل مجللی در بازیها به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم.

اقلیمی در پایان تصریح کرد: از همه افرادی که حامی و پشتیبان ورزشکاران و تیم ملی هستند سپاسگزارم و امیدوارم با گرفتن بهترین نتایج جواب تلاش ها و زحمات این عزیزان را بدهیم، با آرزو درخشش ورزشکاران با غیرت کاروان ایران بخصوص ورزشکاران پر تلاش قایقرانی از مردم و علاقه مندان ورزش می خواهم حامی ورزشکاران ما در این رقابت ها باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز