روزنامه سان گزارش داد؛

نماینده منچسترسیتی درخشش قدوس را نظاره کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۴:۵۲
کد خبر: ۷۳۶۰۳۴
نماینده منچسترسیتی درخشش قدوس را نظاره کرد
روزنامه سان امروز نوشت: نماینده استعدادیاب باشگاه منچسترسیتی، بازی تیم های اوسترشوند و الفسبورگ را که در نهایت با درخشش هافبک ایرانی، با نتیجه یک بر صفر به سود اوسترشوند پایان یافت؛ از نزدیک تماشا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،روزنامه انگلیس «سان» روز چهارشنبه نوشت: هافبک هجومی تیم اوسترشوند که فصل گذشته به راهیابی تیمش به مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا کمک شایانی کرد، در سال 2017 به عنوان بهترین مهاجم لیگ کشور سوئد برگزیده شد.

با این حال، قدوس 24 ساله در هر سه بازی تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2018، به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد.گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که نماینده استعدادیاب باشگاه منچسترسیتی، بازی تیم های اوسترشوند و الفسبورگ را که در نهایت با درخشش هافبک ایرانی،با نتیجه یک بر صفر به سود اوسترشوند پایان یافت؛ از نزدیک تماشا کرده است.

با این حال، «دنیل کیند برگ» رییس باشگاه اوسترشوند به رغم تایید حضور نماینده سیتی در ورزشگاه، درخصوص علاقه مندی قهرمان لیگ برتر انگلیس به 'دارایی ارزشمند' تیمش به صورت آشکارا مطلبی را عنوان نکرد و با نوعی ابهام به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

وی در این باره اظهار داشت: شاید نمایندگان سیتی بازی خیلی از بازیکنان شاغل در اروپا تماشا کند، اما آیا آن ها با ما در مورد قدوس تماس گرفته اند؟ هیچ کس نمی داند.

این در حالی است که قدوس در حال حاضر پپیشنهادهای قابل توجهی را از طرف برخی باشگاه های چینی دریافت کرده است.هافبک ایرانی الاصل اوسترشوند دراین باره تصریح کرد: پیشنهادهای فریبنده ای است، اما در شرایط کنونی به رفتن به این تیم ها فکر نمی کنم. در حقیقت برای رفتن به چین خیلی جوان هستم.قدوس تا اینجای فصل در 20 بازی، 10 گل برای تیمش به ثمر رسانده است و پیش از اینکه با پیراهن تیم ملی ایران به میدان برود، در دو بازی دوستانه برای تیم ملی سوئد بازی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز