اگر مهاجمان‌مان دقت می‌کردند می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم؛

یزدی: دستیارم با فریاد زدن انرژی بیشتری به بازیکنان می‌دهد

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۳:۴۸
کد خبر: ۷۳۶۵۵۷
یزدی: دستیارم با فریاد زدن انرژی بیشتری به بازیکنان می‌دهد
سرمربی استقلال خوزستان گفت: مطمئن باشید به شعار باج نمی‌دهم و تا آخرین روزی که هستم همین رویه را ادامه خواهم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یزدی گفت: ما فقط 15 روز تمرین کردیم که ضمن آن چند روزی هم با مشکل مواجه بودیم در این ۱۵ روز از نظر بدنی نتوانستیم خوب کار کنیم. اگر دقت مهاجمان ما بیشتر بود می توانستیم گل های دوم و سوم را بزنیم و عدم آمادگی بدنی در نیمه دوم مشکل اساسی ما بود اگر می توانستیم 4 - 5 تعویض دیگر هم انجام می دادیم باید جبران کنیم تا موفقیت را در آینده برای تیم به ارمغان بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره شعارهای تماشاگران گفت: برخی دوستان جیره خوار دیگران هستند. مطمئن باشید به شعار باج نمی‌دهم و تا آخرین روزی که هستم همین رویه را ادامه خواهم داد. افرادی که به این تماشاگرنماها خوراک  می‌دهند در خواب ببینند تسلیم آنها شوم و تا آخرین لحظه می‌ایستم. با توجه به اینکه زمان کمی برای آماده سازی تیم داشتیم نیاز بود که بیشتر کنار خط با بازیکنان صحبت کنیم  که ممکن است برای ما انرژی‌بر باشد که فکر می‌کنم اگر کنترل نشده باشد ممکن است تاثیر منفی بگذارد اما مطمئن باشید کنترل شده است.

وی درباره تعویض داور مسابقه وتاثیر آن در جریان مسابقه گفت:‌ نمی‌توانم بگویم تاثیر مستقیمی روی بازی داشت اما در 8 دقیقه وقت اضافه دو گل دریافت کردیم. ضمن اینکه نمی‌توان به داوران ایراد گرفت. همینطور که ما برای آماده سازی تیم‌مان مشکلاتی داشتیم داوران نیز برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند زمان هستند با توجه به همان دلیلی که گفتم زمان زیادی برای آماده سازی نداشتیم و در همین 15 روز نیز چند روز را از دست دادیم در حالی که پدیده یک ماه و نیم پیش تمریناتش را آغاز و گل‌محمدی جزو اولین مربیانی بود که کارش را همراه با تیمش شروع کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز