پرسپولیس ۳- ۰ فولاد؛

آتش‌بازی سرخ‌ها با دبل نعمتی/ گرمای پرسپولیس، فولاد را آب کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۱:۵۰
کد خبر: ۷۳۶۷۵۳
آتش‌بازی سرخ‌ها با دبل نعمتی/ گرمای پرسپولیس، فولاد را آب کرد
شاگردان برانکو در دومین هفته لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد به یک پیروزی پرگل دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ هجدهم از ساعت 20:45 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با لباس‌ قرمز، فولاد خوزستان با لباس مشکی رنگ وارد زمین شدند. دو تیم در 10 دقیقه اول، بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 13 کمال کامیابی نیا با مصدومیت مواجه و از زمین خارج شد. در دقیقه 17 گادوین منشا به جای کمال به زمین آمد. در دقیقه 21 سیامک نعمتی با یک شوت سهمگین و زیبا دروازه فولاد را فرو ریخت و اولین گل پرسپولیس در این دیدار را به ثبت رساند. در دقیقه 28 ضد حمله پرسپولیس تا آستانه دروازه فولاد پیش رفت که ضربه علی علیپور از کنار دروازه گذشت. در دقیقه 30 همکاری خوب عالیشاه و منشا یک موقعیت خوب ایجاد کرد که مدافعان حریف سراسیمه این موقعیت را مهار کردند. در دقیقه 34 ارسال بیت سعید از سمت چپ در دستان رادو قرار گرفت. در دقیقه 42 قرمزپوشان از سمت راست صاحب یک ضربه کرنر شدند. ارسال نورالهی در یک رفت و برگشت به انصاری رسید که شوت از راه دور او از کنار دروازه گذشت. در دقیقه 46 مدافعان فولاد روی منشا خطا کردند و یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان اعلام شد. ارسال نورالهی با ضربه سر سرخپوشان همراه شد و توپ پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم بازهم این تیم پرسپولیس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. سیامک نعمتی در دقایق ابتدایی نیمه دوم فرصت داشت گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند که روی خطای مدافع فولاد متوقف شد. زرگر در این لحظه کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد و سینا مریدی در دقیقه 50 از زمین اخراج شد. با 10 نفره شدن فولاد سرخپوشان فشار خود را روی دروازه این تیم بیشتر کردند و منشا در دقیقه 66 گل دوم را به ثمر رساند. این پایان کار برای سرخپوشان نبود و سیامک نعمتی روی یک حرکت زیبا توانست گل دوم خودش و گل سوم تیمش را در دقیقه 75 درون دروازه مرادیان قرار دهد. بازیکنان پرسپولیس فرصت داشتند که بعد از گل سوم نیز به گل های بعد هم برسند که بی دقت بودند. علیپور روی دو موقعیت می توانست گل چهارم پرسپولیس را به ثمر برساند. تلاش سرخپوشان برای زدن گل دیگر فایده ای نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم پرسپولیس با این پیروزی 6 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ هجدهم قرار گرفت.

 

پرسپولیس 3......................................................................................... 0 فولاد

گل‌ها: سیامک نعمتی 22 ، گادوین منشا 66، سیامک نعمتی 75(پرسپولیس)

کارت قرمز: سینا مریدی 50 (فولاد)

داور: حسین زرگر

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی – حسن یوسفی

ناظر: ایرج نظری

ورزشگاه: آزادی تهران

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور

ترکیب تیم فولاد:

احسان مرادیان - ایوب والی - عبدالله کرمی - فرزاد جعفری - پیمان شیرزادی - سینا مریدی - فرشاد سالاروند - سروش رفیعی - رضا میرزایی - حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز