ستاره موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انگیزه ملی‌پوشان کاراته بالا رفته است/ با تمام قوا برای به دست آوردن بهترین نتیجه به جاکارتا خواهد رفت

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۱:۱۶
کد خبر: ۷۳۶۸۵۳
انگیزه ملی‌پوشان کاراته بالا رفته است/ با تمام قوا برای به دست آوردن بهترین نتیجه به جاکارتا خواهد رفت
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: مسابقات سختی پیش رو داریم و با توجه به المپیکی شدن کاراته، تیم های رقیب برنامه ریزی های منسجمی را انجام دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستاره موسوی، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درخصوص شرایط اردوهای تیم ملی و میزان آمادگی ملی پوشان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در واقع این یازدهمین دوره از اردوهای تیم ملی در طول یک سال اخیر به حساب می آید، تا زمان اعزام به مسابقات سه دوره اردوی دیگر برای تیم برنامه ریزی شده و شرایط اردوها مثل همیشه خوب است.

وی افزود: بازیکنان به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن برگزار شد برگشتند، تقریبا می توان گفت بچه ها در این بازی ها آنالیز شدند و نقاط ضعف و قوت شان مشخص شد و بر اساس مسابقات اردن، این تمرینات طراحی و برنامه ریزی شد، در این مدت نیز با توجه به این تمرینات پیش می رویم که به امید خدا بتوانیم به موفقیت نزدیک شویم.

موسوی اضافه کرد: چهار سال پیش هم به عنوان مربی در کنار کادر فنی بودم، سطح مسابقات را از نزدیک دیدم، در کل مسابقات قاره ای از حساسیت خاصی برخوردار هستند، حالا با توجه به المپیکی شدن کاراته می توان گفت سطح کیفی و کمی رشته ورزشی کاراته خیلی بالاتر رفته و در مسابقات اردن مشاهده کردیم حتی کشورهایی که انتظار نمی‌رفت یک بازی خوبی از خود ارائه بدهند، چطور برای کسب مدال می‌جنگیدند، این موضوع نشان دهنده بالارفتن انگیزه در بین تمامی کاراته کار هایی است که این بار برای المپیک تلاش می کنند.

او ادامه داد: بدون شک ملی پوشان کشورمان هم از این قاعده مستثنی نیستند، قطع به یقین کاراته در ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است، ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از این فرصت استفاده کنیم و با تمام توان در مسابقات آسیایی برای سربلندی کشورمان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پایان درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته قطعا مسابقات سختی پیش رو داریم  و با توجه به المپیکی شدن کاراته همه تیم های رقیب برنامه ریزی های منسجمی را انجام دادند، همه برای کسب خوش رنگترین مدال خواهند آمد ولی  ایران با تمام قوا برای به دست آوردن بهترین نتیجه به جاکارتا خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز