عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی:

ورزشکاران در جاکارتا خواهند درخشید/ میادین ورزشی تنها مکان برای یادآوری نام ایران در جهان است

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۵:۳۸:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۹۲۵
ورزشکاران در جاکارتا خواهند درخشید/ میادین ورزشی تنها مکان برای یادآوری نام ایران در جهان است
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزرشکاران ما در بازی های آسیایی جاکارتا همچون همیشه درخشیده و همه تلاش خود را برای برافراشتن پرچم ایران خواهند کرد.

«یوناتن بت‌کلیا»، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: متاسفانه ما برای ورزش کشورمان هزینه نمی‌کنیم، حتی بازیکنانی که برای آنها خرج میلیاردی هم صورت می‌گیرد شاید به اندازه یک فصل هم نتوانند در تیم‌شان بازی کنند. در برخی موارد بازیکن مصدومی را خریدیم که نتیجه‌ای هم نداشته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شود، افزود: برخی کشورهای همسایه ما حتی به اندازه یک استان ما هم نیستند اما سرمایه‌گذاری زیادی برای ورزش خود می‌کنند، در بازی‌های المپیک خود روسای جمهور آن کشور حضور پیدا کرده و تیم‌شان را تشویق می‌کنند، اما این اتفاق برای کشور ما رخ نداد.

بت‌کلیا با بیان اینکه در روسیه اگر چه حذف شدیم ولی تیم ملی بازی غرورآفرینی را انجام داد، تصریح کرد: با کمی سرمایه‌گذاری برای اردوها و امکانات قطعا شاهد موفقیت بزرگتری برای تیم ملی فوتبال می‌بودیم.

وی با بیان اینکه من بر این باورم که ورزشکاران ما قابل احترام و تکریم هستند چراکه با کمترین امکانات ممکن افتخارآفرینی می‌کنند، افزود: به غیر از ورزش از چه طریق می‌توانیم پرچم کشور را به اهتزاز درآورده و سرود ملی‌مان را بخوانیم. میادین ورزشی بهترین مکان برای یادآوری نام ایران به دنیاست.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: در هر صورت باید دانست ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا همچون همیشه درخشیده و همه تلاش خود را برای برافراشتن پرچم ایران خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز