محمد پنجعلی:

هنوز معلوم نیست کدام تیم می‌تواند رقیب پرسپولیس شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۱:۳۲
کد خبر: ۷۳۶۹۶۷
هنوز معلوم نیست کدام تیم می‌تواند رقیب پرسپولیس شود
کاپیتان و پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسیده، 6 امتیاز گرفته است. هنوز معلوم نیست، رقیب پرسپولیس کدام تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حالی در دو بازی، 6 امتیاز ذخیره کرده است که به نظر من، این تیم هنوز به شرایط مطلوب خودش نرسیده و این خیلی خوب است.

وی ادامه داد: تیم‌ها در شروع لیگ، شرایط ایده‌آل خودشان را ندارند و تحت تاثیر دوره آماده سازی هستند. این مساله را در دو هفته اول دیدیم. تیم‌ها باید سه، چهار بازی انجام بدهند تا سنگینی بدن‌ها از بین برود. پرسپولیس برابر فولاد پیروزی پر گلی آورد و نتیجه خوبی گرفت ولی به نظرم این تیم تا ایده‌آل شدن، چند هفته زمان نیاز دارد.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس سه هفته دیگر به اوج شرایط خودش می‌رسد که زمان بازی با الدحیل خواهد بود. البته نباد فراموش کنیم این بچه‌ها و کادر فنی چه کار سختی در پیش دارند. جدایی چند بازیکن، اضافه نشدن نفرات جدید و آسیب‌دیدگی‌هایی که پیش می‌آید در این فصل عرصه را بر پرسپولیس تنگ خواهد کرد. تنها کاری که می‌توان انجام داد، حمایت از تیم است و آنها هم واقعا نشان داده‌اند که خوب از عهده کار بر می‌آیند.

پنجعلی درباره ارزیابی خود از رقبای پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: هنوز نمی‌توان نظر داد. باید چند هفته دیگر از بازی‌ها بگذرد. مدعیان قرار است در زمین فوتبال خود را نشان بدهند و نه در صفحات رسانه‌ها. الان یکسری تیم‌ها با توجه به بازیکنان و مربیانی که به خدمت گرفته‌اند، خود را مدعی می‌خوانند ولی فوتبال در زمین چمن انجام می‌شود. شما هر قدر هم بازیکن بگیری در نهایت یاده نفر به زمین می‌روند و این یازده نفر باید مکمل هم باشند. بازیکن اهرم است کار را تسهیل می‌کند ولی کار اصلی را تفکر تیمی انجام می‌دهد. تیم‌های پر ستاره ناکام در فوتبال ایران کم ندیده‌ایم، پس باید کمی صبر کرد. بازی‌ها را دید و بعد نظر داد.

پیشکسوت فوتبال درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: در شرایط عادی هم، کار خیلی سختی بود. کار پرسپولیس سخت‌تر هم شده است ولی به هر حال بچه‌های خودمان را که می‌بینیم، می‌گوییم کار نشدنی نیست. فوتبال رو ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز