بهروز عطایی:

هدف ما در تایپه نمایش فنی و درخشان است

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۲:۰۷
کد خبر: ۷۳۷۱۵۱
هدف ما در تایپه نمایش فنی و درخشان است
سرمربی تیم والیبال ایران می گوید که یک نمایش فنی و درخشان مهم ترین هدف تیم ایران در AVC کاپ خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز عطایی درباره وضعیت تیم اعزامی ایران به مسابقات AVC کاپ گفت: تیم ما ترکیبی از تیم جوانان و امید است. سعی کردیم در این فرصت اندک به کارهای گروهی بپردازیم تا هماهنگی بازیکنان بالا برود. به بعضی از بازیکنان نیز گفته بودیم تا بدن های خود را برای مسابقات طبق برنامه آماده کنند و امیدواریم با هماهنگی قابل قبولی عازم این مسابقات شویم.

وی افزود: 6 بازیکن از تیم جوانان کنونی و 6 نفر از تیم امیدها یا جوانان گذشته در تیم ما حضور دارند. برخی از بازیکنان این دو تیم در کنار یکدیگر به میدان رفتند و هماهنگی قابل قبولی دارند اما به هر حال نیاز داریم تا بیشتر کار کنیم و آماده تر به مسابقات برویم. چند روز برای افزایش هماهنگی فرصت داریم و باید از این فرصت استفاده خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم اعزامی به AVC کاپ خاطرنشان کرد: متاسفانه از حریفان شناخت نداریم و نمی دانیم با چه تیمی عازم مسابقات می شوند. می دانیم که با چین تایپه میزبان و استرالیا هم گروه هستیم و در اولین دیدار برابر تیم میزبان به میدان می رویم و باید با آنالیز در جریان مسابقات حریفان خود را بشناسیم.

عطایی درباره تاثیر خستگی بر روی بازیکنان گفت: قطعا آثار خستگی را خواهیم دید اما بازیکنان باید یاد بگیرند که فضای حرفه ای را تجربه کنند. تیم بزرگسالان ما در دو هفته مسابقات در دو قاره را تجربه کرد و ما نیز می دانیم که باید با خستگی بازیکنان رو به رو شویم و برای این موضوع تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی درباره اعزام تیم جوان از ایران به این مسابقات بیان کرد: فدراسیون والیبال و سرمربی محترم تیم ملی به توافق رسیدند تا روند جوانگرایی ادامه داشته باشد و فدراسیون نیز به همین دلیل این تیم جوان را به مسابقات فرستاد. همه این عملکرد و نتایج به نفع والیبال ملی ایران خواهد بود و باید هزینه جوانگرایی را پرداخت کنیم و گاهی ممکن است این هزینه، شکست باشد.

عطایی در پایان درباره اهداف تیم ایران در این مسابقات گفت: رتبه را نمی توانم پیش بینی کنم. من در جوانان نیز گفتم که رتبه را پیش بینی نمی کنم و برای ارائه بهترین عملکرد راهی بحرین می شویم. در این مسابقات شاید برخی تیم ها از تیم دوم خود استفاده کنند اما همه از بازیکنان رده بزرگسالان استفاده می کنند که با تجربه تر هستند. تمام تلاش ما این است که در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و نمایش فنی درخشانی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز