امیرمحمد فتاح‌پور:

شرایط بازی‌های آسیایی کاملا متفاوت است/ به دنبال جبران نتیجه دور قبل هستم

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۳۷۳۰۱
شرایط بازی‌های آسیایی کاملا متفاوت است/ به دنبال جبران نتیجه دور قبل هستم
ملی پوش اسلالوم مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی شرایط اردوها را مناسب ارزیابی کرد گفت: به دنبال جبران نتیجه دور گذشته بازی ها هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرمحمد فتاح پور نماینده کایاک اسلالوم ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: در دور گذشته بازی ها در اینچئون شاید به دلیل کم تجربگی با اینکه امید زیادی به کسب مدال داشتم با یک اشتباه کوچک از ادامه رقابت بازماندم. اما در جاکارتا برای جبران نتیجه با همه توان تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در اینچئون رقابت در آب های آرام انجام شد؛ تاکید کرد: شرایط جاکارتا بسیار متفاوت است. اولا من در اینچئون در ماده کانو رقابت کردم اما در بازی های آسیایی پیش رو در کایاک پارو می زنم. به علاوه اینکه مسابقات دور قبل در آب های آرام بود اما جاکارتا پیست خروشان تازه تاسیسی است که آشنایی با شرایط آن نداریم و این کار را بسیار دشوار می کند.

فتاح پور تشریح کرد: پس از بازی های آسیایی دور گذشته تمرینات اسلالوم را با قدرت دنبال کردم و در مقاطعی نیز در کانوپولو پارو زدم و حتی با تیم ملی کانوپولو در مالزی عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردیم. اما انگیزه جبران نتیجه و علاقه ای که به رشته اسلالوم دارم موجب شد تا تمرینات اسلالوم را با قدرت بیشتری ادامه دهم.

فتاح پور با اشاره به نتایج و مدال های گذشته خود گفت: سومین دوره بازی های آسیایی را تجربه می کنم و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز 9 مدال داشته ام. در رقابت های مختلف با حریفان آسیایی رو به رو شدم و کاملا از آن ها شناخت دارم.

وی در خصوص مراحل تمرینی اردو اسلالوم بیان کرد: اردوهای اختصاصی بازی های آسیایی از زمستان گذشته در رودخانه هزار آغاز و از ابتدای سال در رودخانه کرج دنبال شد. یک اردوی 15 روزه هم در رودخانه سیروان کرمانشاه داشتیم.

فتاح پور با اعلام رضایت از شرایط تمرینی و بدنی خود افزود: آمادگی خوبی دارم و تمرینات خوبی تحت نظر مسعود خدایاری پشت سر گذاشتم. در آخرین رکوردگیری هم از نتیجه راضی هستم و تلاش می کنم نتیجه دور گذشته بازی ها را جبران کنم.

وی در خصوص پیست اسلالوم جاکارتا تصریح کرد: پیست تازه تاسیس جاکارتا کاملا ناشناخته است و کاش می توانستیم زودتر به محل مسابقه برویم تا کمی در پیست تمرین داشته باشیم و با شرایط وفق پیدا کنیم. اما به هر حال این شرایط برای همه رقبا یکسان است. اسلالوم به تجربه و تلاش نیاز دارد و من دیگر تجربه لازم را بدست آورده ام و همه تلاشم را برای بهترین نتیجه به کار می گیرم.

فتاح پور در پاسخ به سوالی در خصوص پیش بینی نتیجه اش در بازی های آسیایی بیان کرد: بازی های آسیایی قابل پیش بینی نیست. ما در قهرمانی آسیا چندین مدال کسب کردیم اما بازی ها کاملا متفاوت است و همه با تمام توان شرکت می کنند. اما امیدوارم با توکل به خدا و دعای علاقه مندان به قایقرانی با تمرکز بالا در مسابقات شرکت کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز