میرشاد ماجدی:

فدراسیون بهترین استراتژی را برای تیم ملی فوتبال امید اجرا کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۱:۳۴
کد خبر: ۷۳۷۶۳۵
فدراسیون بهترین استراتژی را برای تیم ملی فوتبال امید اجرا کرد
رئیس کمیته آموزش گفت: تمام تمرکز تیم ملی فوتبال امید روی بازی های مقدماتی المپیک است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش درباره تیم ملی فوتبال امید که بازی های آسیایی اندونزی را پیش رو دارد، گفت: سیاست بسیار خوبی که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتبال امید در رابطه با بازیکنان گرفت اولین گام برای موفقیت بود. بازیکنانی به این تیم دعوت شدند که در رده سنی زیر 21 سال هستند و حضور در بازی های جاکارتا بزرگترین و مهمترین عامل برای کسب تجربه و هماهنگی و آماده سازی بازیکنان ایران برای مسابقات مقدماتی المپیک است.

وی در ادامه بیان کرد: مسابقات جاکارتا با تیم های ملی زیر 23 سال برگزار می شود و ما هدفمان از حضور در این بازی ها فقط کسب تجربه، شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و کسب آمادگی هر چه بیشتر برای مرحله مقدماتی المپیک است. در ادوار گذشته طبق قانونی که بر بازی ها حاکم بود تیم از بازیکنان زیر 23 سال و چند بازیکن بزرگسال می توانست استفاده کند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال به همراه کادر فنی سیاست خوبی را در این زمینه در پیش گرفته و فقط از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کردند. به نظرم استراتژی درستی بود که بعد از چندین سال به مرحله اجرا در آمد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: تیم فوتبال امید در جاکارتا لژیونرهای خود را در اختیار ندارد و در گروه سختی قرار دارد اما این بدان معنا نیست که ملی پوشان صرفا چند بازی انجام دهند و بازگردند. هدف از حضور تیم زیر 21 سال ایران در اندونزی، کسب تجربه و هماهنگی بیش از پیش است. من در تمرینات این تیم حضور داشته و عملکرد بازیکنان را کاملا زیر نظر داشتم. تیم بسیار خوبی داریم اما باید به این تیم زمان داد تا به هدفش برسد.

کارشناسان و جامعه فوتبال باید یادشان باشد که این تیم برای کسب تجربه می رود و تمام تمرکز ما برای مسابقات مقدماتی المپیک است. این تیم آینده فوتبال ایران است و باید مرحله به مرحله پیش رویم تا به اهداف خود برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز