شادی مهینی:

بازی‌های حریفان در رقابت‌های آسیایی را آنالیز کرده‌ایم

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۷:۰۱
کد خبر: ۷۳۷۶۴۴
بازی‌های حریفان در رقابت‌های آسیایی را آنالیز کرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بانوان گفت: تا پیش از اعزام به مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا، سه مرحله اردوی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: با توجه به اینکه از ابتدای سال پروژه استعدادیابی را در 30 استان داشتیم و در فاز دوم در 9 منظقه برگزار کردیم،25 بازیکن به تیم ملی 16 سال به تیم ملی دعوت شده که در کنار بازیکنان تیم ملی ارزیابی شدند و از 25 نفر فوق، 7 نفر اکنون فیکس تیم ملی هستند.این امر جای خوشحالی دارد که بازیکنان خوبی را به تیم زیر 16 سال ترزیق کردیم. اردوهای تدارکاتی مستمری را برگزار کرده و تا اعزام به مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، سه مرحله اردوی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی از روز 17 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال زیر19 سال بانوان برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه در این اردو همانند اردوی گذشته نیز تستهای مختلفی از بازیکنان گرفته می شود تا میزان آمادگی جسمانی، سلامت جسمانی و دیگر شرایط بازیکنان را در نظر داشته باشیم. اردوی گذشته تست های آمادگی جسمانی از بازیکنان گرفته شد و در این اردو تست های پزشکی در دستور کاری ملی پوشان قرار دارد.

سرمربی تیم زیر 16 سال دختران با تاکید بر اینکه بازی های تدارکاتی مهمترین عامل هماهنگی برای ملی پوشان هستند، گفت: هر چقدر بازی های تدارکاتی برای بازیکنان در نظر گرفته شود بدون شک به هماهنگی و عملکرد بهتر ملی پوشان کمک می کند. تاکنون دو دیدار دوستانه با تیم های البرز و توابع تهران داشته و در این اردو نیز با تیم ملی فوتبال زیر 19 سال یک دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

وی درباره شناخت از حریفان در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی اسیا که از 24 شهریورماه در تاجیکستان برگزار می شود گفت:  تیم ماریانی شمالی از سال 2013 فوتبال خود را آغاز کرده و یک فیلم بسیار کوتاه از بازی این تیم در اختیار داریم که با تیم فیلیپین به رقابت پرداخته است. حریف سرسخت ما تیم تایلند است که در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار دارد.از سنگاپور شناخت کاملی داشته و فیلم بازی های این تیم را در اختیار داریم. با تیم تاجیکستان  تیم فوتبال زیر 15 سال کشورمان با این تیم رقابت داشته و حریف پایاپایی در مقابل ملی پوشان ایران بوده است.

مهینی گفت: تایلند چون میزبان دور نهایی مسابقات است به صورت مستقیم صعود کرد و تیم دوم گروه این فرصت را دارد که به مرحله نهایی مسابقات صعود کند. در واقع در 4 گروه 5 تیمی به رقابت می پردازیم و از هر گروه فقط یک تیم صعود می کند. ضمن اینکه دو تا از بهترین تیم دوم نیز به مرحله نهایی صعود می کند که در مجموع 6 تیم می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز