احسان صمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی در جاکارتا باشیم/ ورزشکاران اعزامی نماینده یک ملت هستند

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۷:۴۱
کد خبر: ۷۳۸۰۵۸
امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی در جاکارتا باشیم/ ورزشکاران اعزامی نماینده یک ملت هستند
ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: همان طور که از روی شعار معلوم است، این ورزشکاران نمایندگان کل ملت هستند، یعنی نماینده یک ملت و صدای یک ملت و امیدوارم که همه بتوانند نمایندههای خوبی برای کشورمان باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،احسان صمدی، ملی پوش جوان بسکتبال کشورمان درخصوص شرایط اردوهای تدارکاتی تیم ملی پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: وضعیت تیم  که خوب است. بیشتر بچه ها در لیگ بودند و از نظر آمادگی همه آمادگی کامل را دارند و اردوهایی برگزار شده نیز شرایط خوبی داشتند، فکر می کنم بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شویم،  بعضی از ما درگیر بازی های ویلیام جونز هم بودیم، با این اوصاف  برای مسابقات آماده ایم.

وی با اشاره به مراسم بدرقه کاروان تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی عنوان کرد:  مراسم خوبی برگزار شد، همه ورزشکاران دور هم جمع بودند، این گونه مراسم ها برای ایجاد دلگرمی و همدلی ورزشکاران مفید است، خوشحالم که بعد از مدت ها همه ورزشکاران را در یک محفل دوستانه از نزدیک دیدم و باهم صحبت کردیم.

صمدی درمورد شعار انتخاب شده برای کاروان اعزامی تیم ملی در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: همان طور که از روی شعار معلوم است، این ورزشکاران نمایندگان کل ملت هستند، یعنی نماینده یک ملت و صدای یک ملت و امیدوارم که همه بتوانند نمایندههای خوبی برای کشورمان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز