تهمینه کربلایی صادقی درگفتگو با خبرگزاری برنا:

همه می‌جنگیم تا خوشرنگ‌ترین مدال در جارکاتا را کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۵۴:۲۴
کد خبر: ۷۳۸۰۶۸
همه می‌جنگیم تا خوشرنگ‌ترین مدال در جارکاتا را کسب کنیم
ملی پوش پنچاک سیلات بانوان کشورمان گفت: شعار ما یک ایران، یک صدا است، پس همه تلاش میکنیم و میجنگیم برای دستیابی به خوشرنگترین مدال تا بتوانیم کل کاروان را به رنکینگ بهتری برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تهمینه کربلایی صادقی ملی پوش وزن منهای 65 کیلوی پنچاک سیلات بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا در مورد میزان آمادگی خود برای بازی های آسیایی جاکارتا و اردوهای تدارکاتی برگزار شده پیش از اعزام به مسابقات عنوان کرد: در این مدت آمادگی خوبی را کسب کردیم به جهت این که حدود 15 روز داخل خود  شهر جاکارتا و خود کمپ تیم ملی جاکارتا و جایی که قرار است مسابقات برگزار شود، تمرین داشتیم و مربیان خیلی زحمتکش و خوبی کنار تیم بودند. حدود  دو ماه نیز با مربیان خوب خارجی تمرینات را پیگری کردیم احساس می کنم به  آمادگی مطلوبی رسیدیم.

وی درخصوص مراسم بدرقه کاروان ملی ایران برای بازیهای آسیایی بیان کرد: این گونه مراسم ها امید و انگیزه خوبی به ما میدهد. رنکینگ کاروان ما در المپیک آسیایی ‌پنجم ‌است؛ ‌امیدواریم بامدالهای‌ خوشرنگمان رنکینگمان را از 5 به 4 یا 3 برسانیم. بدون تردید همه برای رسیدن به این جایگاه تلاش خواهیم کرد.

او درباره شعار انتخاب شده برای کاروان اعزامی به باز ی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: شعار ما یک ایران، یک صدا است، پس همه تلاش میکنیم و میجنگیم برای دستیابی به خوشرنگترین مدال تا بتوانیم کل کاروان را به رنکینگ بهتری برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز