به میزبانی شیراز؛

رقابت‌های المپیاد ورزشی دانشجویان به پایان رسید

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۳۸۲۶۹
رقابت‌های المپیاد ورزشی دانشجویان به پایان رسید
نفرات و تیم‌های برتر رشته‌های تکواندو، تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور در شیراز معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه چهاردهمین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است، نفرات و تیم‌های برتر رشته‌های تکواندو، تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون معرفی شدند.

چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش پسران با حضور بیش از 2 هزار دانشجو به میزبانی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است که نتایج پایانی رشته‌های تکواندو، تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون این رقابت‌ها به شرح زیر است:

* تکواندو:

در مسابقات تکواندو تیمی المپیاد پسران دانشجوی کشور تیم فنی و حرفه‌ای مازندران به عنوان نخست مسابقات دست یافت. دانشگاه مازندران دوم شد و تیم خوارزمی در جایگاه سوم ایستاد.

این مسابقات به مدت 2 روز با حضور 141 رزمی کار از 56 دانشگاه برگزار شد و برترین‌های این پیکارها به اردوی تیم ملی دانشجویان راه خواهند یافت.

* تنیس روی میز انفرادی:

در بخش انفرادی محمدرضا حنطه از کاشان مقام نخست را کسب کرد و محمد امین حنطه از تهران دوم شد. نوید رضویان از همدان و مهدی جلیلی از شیراز نیز به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

* تنیس روی میز دوبل:

در بخش دوبل این مسابقات، محمدامین حنطه و بهزاد بیات از تهران اول شدند، محمدرضا یوسفی و محمدعیسی شیخ‌الطایفه از دانشگاه فردوسی مشهد دوم شدند. نمایندگان بوعلی همدان و پیام نور همدان نیز به صورت مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

* تنیس روی میز تیمی:

در مجموع مسابقات تنیس روی میز، تیم تهران به عنوان نخست دست یافت و فردوسی مشهد دوم شد. پیام نور همدان و کردستان نیز به صورت مشترک سوم شدند. دانشگاه شیراز به عنوان پنجم این مسابقات بسنده کرد و ارومیه، گیلان و کاشان به ترتیب در جایگاه های ششم تا هشتم قرار گرفتند.

این مسابقات با حضور 78 ورزشکار از 15 دانشگاه کشور، به مدت 5 روز در سالن 15 خرداد دانشگاه شیراز برگزار شد.

ورزشکاران تیم‌های دانشگاه‌های شیراز گیلان، ولی عصر رفسنجان، کردستان، اسفراین، کاشان، شهید باهنر کرمان، صنعتی امیر کبیر، ارومیه، تهران، صنعتی نوشیروان بابل، فردوسی مشهد، تبریز، شهید چمران اهواز و پیام نور همدان در این مسابقات حضور داشتند.

* شطرنج:

در رشته شطرنج تیم فردوسی مشهد با ده امتیاز عنوان تیم نخست را به خود اختصاص داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم صنعتی شریف با 9 امتیاز دوم شد و تیم تبریز نیز با کسب 8 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

این مسابقات با حضور 86 شرکت کننده از 25 دانشگاه به مدت 4 روز برگزار شد و دانشجویان در بخش‌های تیمی (استاندارد) و انفرادی (ماده سریع و برق آسا) با یکدیگر رقابت کردند.

* بدمینتون دوبل:

در بخش دوبل این مسابقات، علی شاه‌حسینی و سهیل بیگلری از تهران اول شدند، عرفان جوینده و صادق وقار از گیلان بر سکوی دوم ایستادند. علیرضا صنعتی و محمد امینی از صنعتی اصفهان همچنین حامد اعلمی و الیاس قمری از فردوسی مشهد، به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

* بدمینتون انفرادی:

در بخش انفرادی مسابقات بدمینتون، محمد یوسفی از تربیت مدرس اول شد، محمد طاهرزاده از فردوسی مشهد به مقام دوم رسید و علیرضا غفوری و محمدامین محمدجانی به ترتیب از زنجان و جندی شاپور به صورت مشترک به مدال برنز دست یافتند.

* بدمینتون تیمی:

در پایان مسابقات که با حضور 33 تیم برگزار شد، تیم تهران توانست به مقام نخست دست یابد. تیم فردوسی مشهد به مقام دوم رسید و تیم‌های زنجان و گیلان نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

مسابقات بدمینتون دانشجویان پسر در 4 گروه به مدت 5 روز برگزار شد و 119 ورزشکار از تیم‌های دانشگاهی شیراز، ارومیه، رازی کرمانشاه، تهران، شهید چمران اهواز، گیلان، اراک، ملایر، صنعتی شاهرود، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، زنجان، تربیت دبیر شهیدرجایی و فنی حرفه‌ای شهید چمران کرمان حضور داشتند.

این مسابقات به صورت تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی برگزار شد که در بخش انفرادی و دوبل بازی‌ها به صورت حذفی و در بخش تیمی در مرحله نخست دوره‌ای و در مرحله دوم حذفی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز