در چارچوب هفته سوم لیگ برتر؛

برانکو از دروازه بان نخست تیم ملی در بازی با استقلال استفاده می کند

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۸۲۹۷
برانکو بعد از همان هفته اول اعلام کرد که بیرانوند از هفته سوم به ترکیب اصلی پرسپولیس برخواهد گشت اما کلین شیت رادو در دو بازی باعث شد نظر سرمربی پرسپولیس تغییر کرده و او در ابتدای این هفته در گفت‌وگویی اعلام کند قصد نیمکت‌نشین کردن رادوی آماده را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیگ هجدهم در شرایطی برای پرسپولیس آغاز شد که علیرضا بیرانوند برخلاف میل باطنی‌اش مجبور شد به پیشنهادات رسیده پشت کرده و سرخپوش بماند و برانکو ایوانکوویچ هم از رادوشویچ که به گفته خودش دو فصل است خوب تمرین می‌کند، در ترکیب اصلی استفاده کرد. برانکو بعد از همان هفته اول اعلام کرد که بیرانوند از هفته سوم به ترکیب اصلی پرسپولیس برخواهد گشت اما کلین شیت رادو در دو بازی باعث شد نظر سرمربی پرسپولیس تغییر کرده و او در ابتدای این هفته در گفت‌وگویی  اعلام کند قصد نیمکت‌نشین کردن رادوی آماده را ندارد.

اظهار نظر اخیر برانکو کافی بود تا بیرانوند باز هم ساز جدایی سرداده و به پیشنهاد رسیده از سوی بشیکتاش فکر کند. اگرچه او برای رفتن به این تیم دچار تردید است چرا که خوب می‌داند تیم ترکیه‌ای او را برای دروازه‌بان دوم می‌خواهد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در یکی دو روز اخیر رفتار عجیبی در تمرینات تیمش داشته و با هیچ یک از مربیانش صحبت نمی‌کند.

برانکو به خاطر همین مسائل اخیر و حواشی ایجاد شده در مورد نیمکت‌نشینی بیرانوند شاید تصمیم بگیرد در بازی با استقلال خوزستان خلاف میل باطنی‌اش عمل کند و از دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را در ترکیب اصلی قرار دهد. آنچه مشخص است فکر سرمربی پرسپولیس در مورد انتخاب اول دروازه‌بان تیمش حسابی درگیر است و باید دید او در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

نظر شما
پرونده ویژه