مرتضی فنونی زاده در گفتگو با برنا:

پرسپولیس استارت خوبی برای قهرمانی زده/ همه در آسیا از آزادی وحشت دارند/ علیپور می تواند آقای گل شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۸۲۹۸
پرسپولیس استارت خوبی برای قهرمانی زده/ همه در آسیا از آزادی وحشت دارند/ علیپور می تواند آقای گل شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان در بازی رفت بتوانند الدوحیل را کنترل کنند در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی با یک برد خوب راهی چهار تیم نهایی می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم در لیگ هجدهم  به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس با دو بردی که در هفته اول و دوم بدست آورد استارت بسیار خوبی برای قهرمانی زده است و هواداران را برای کسب این مهم امیدوار کرده است.

وی افزود: من معتقدم پرسپولیس با تمام مشکلاتی که به لحاظ بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی برایش بوجود آمده است، می تواند برای سومین سال پیاپی قهرمان شود و ضمن هتریک،یک رکورد مقتدرانه هم  برای خود بر جای بگذارد.

وی در در ادامه عنوان کرد: من قبلا هم گفته ام بازیکنانی که در این وضعیت از پرسپولیس رفته اند بی معرفتی کرده اند. به هر حال نامی بزرگتر از پرسپولیس وجود ندارد و هواداران خودشان به بهترین شکل فوتبال را می فهمند و قضاوت می کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس پیرامون بازی حساس سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدوحیل تصریح کرد: نه فقط تیم های عربی، بلکه همه تیم های در  آسیا از بازی کردن در آزادی وحشت دارند. اگر در بازی رفت بتوانیم حریف را کنترل کنیم در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی می توانیم با یک برد  خوب راهی چهار تیم نهایی شویم.

پیشکسوت نامدار سرخپوشان درباره احتمال آقای گلی علیپور اظهار داشت: مطرح کردن این موضوع فقط فشار به روی این بازیکن را بیشتر می کند. او می تواند بی تردید به این عنوان آقای گلی دست پیدا کند اما باید در نظر بگیریم افرادی  که به او پاس گل می دادند از پرسپولیس رفته اند و هماهنگی او با نفرات تازه وارد زمان بر خواهد بود.

فنونی زاده  در پایان پیرامون بازی با استقلال خوزستان خاطر نشان کرد : استقلال خوزستان حریف قابل احترامی است و همه می دانیم که  همه تیم ها مقابل پرسپولیس با بیشترین توان و برای دیده شدن پا به زمین می گذارند، اما معتقدم پرسپولیس به امید خدا  با کسب سه امتیاز و دست پر از اهواز به تهران باز خواهد گشت.

نظر شما