از اینکه نساجی به سطح اول فوتبال بازگشت خوشحال هستیم ؛

تارتار: هدفمان مقابل نساجی کسب سه امتیاز است/ترسو بازی نمی کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۹:۴۲
کد خبر: ۷۳۸۶۹۹
تارتار: هدفمان مقابل نساجی کسب سه امتیاز است/ترسو بازی نمی کنیم
سر مربی پارس جنوبی جم گفت:استراتژی ما این است که بازی آبرومندانه انجام دهیم تا مردم استانمان را خوشحال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: از اینکه نساجی بعد از سال‌ها به سطح اول فوتبال بازگشت خوشحال هستیم. این استان بسیار فوتبال خیز است و استعدادهای زیادی می‌تواند به فوتبال ایران معرفی شود.

وی افزود: بازی فردا جذاب است. ورزشگاه پر از جمعیت خواهد بود. هم هواداران نساجی و هم هواداران ما که این مسیر را طی می‌کنند و خودشان را به قائمشهر رساندند. فکر می‌کنم بازی زیبا شود. درست است که ورزشگاه چمن مصنوعی دارد اما زمین هموار است. امیدوارم تیم بهتر برنده شود و به حق خود برسد. با شناخت وارد زمین می‌شویم و از اول مسابقه هم هدفمان این است که تهاجمی بازی کنیم. در 10 سالی که کار می‌کنم فهمیدم که باید شجاع بازی کرد. در این دو سال هم نشان دادیم که ترسو بازی نمی‌کنیم. امیدوارم به هدفمان که کسب سه امتیاز است دست یابیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه بعد از بازی با نفت اتهامی را نسبت به رضا عادل داور مازندرانی وارد کرد و گفته چون این هفته با نساجی بازی دارند این داور را انتخاب کردند که با شک و شبه کار کرد، اظهار داشت: اینطور نگفتم بلکه اعلام کردم این مسئله شک و شبهه ایجاد می‌کند. من نظرم این بود که در چیدمان دقت شود تا شک و شبهه ایجاد نشود.

وی در مورد اینکه پدر همسرش سرمربی گسترش فولاد است و آیا او در قبال پدر همسرش وجدان را زیر پا می‌گذارد که عادل چنین کاری کند، خاطرنشان کرد: این مسئله اصلا بهم ربطی ندارد. من به گذشته کاری ندارم و در مورد بازی فردا صحبت می‌کنم. انتقاد من از کمیته داوران بود و راجع به نساجی صحبت نکردم. این تیم با هوادارانش برای ما قابل احترام است.

تارتار در مورد اینکه آیا با حضور محسن بنگر مشکل دفاع وسط این تیم حل می‌شود، عنوان کرد: ما مشکل دفاع وسط نداریم. تعدادمان کم بود که با آمدن بنگر این مشکل حل شد.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه تیمش سال قبل شرایط خوبی داشت و برنامه‌ آنها برای این فصل چیست، گفت:‌با توجه به اینکه بودجه ما اندازه‌ای است که نمی‌توانیم با تیم‌های مدعی رقابت کنیم. استراتژی ما این است که بازی آبرومندانه انجام دهیم تا مردم استانمان را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه چرا تیمش در نیم فصل دوم لیگ سال قبل نوسان داشت، گفت: ما تجربه بالایی در لیگ برتر نداریم و در کل 4 سال است که تاسیس شدیم. با مدعیان نمی توانیم رقابت کنیم چرا که بودجه ما یکسان نیست. دنبال قهرمانی و سهمیه نبودیم بلکه می‌خواستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. امسال هم به دنبال فوتبال خوب و جایگاه مناسب هستیم.

تارتار در مورد اینکه در چند روز اخیر خیلی از فوتبال حرفه‌ای صحبت کرده و آیا در فوتبال حرفه‌ای درست است که سرمربی به طور کامل پول خود را دریافت کند اما دستیارانش پول خود را نگیرند، تصریح کرد: راجع به بازی صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش به آمادگی رسیده است، گفت: ما نیاز به زمان داریم. نصف بدنه تیم از ما جدا شدند اما در دو بازی گذشته نشان دادیم می توانیم آینده خوبی داشته باشیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. فردا هم همه نفرات را در اختیار داریم.

تارتار در مورد اینکه آیا می‌تواند نتیجه بازی را پیش بینی  کند، خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه آیا نگرش فدراسیون برای محرومیت تیم‌ها از بازی بدون هوادار باعث نمی‌شود دلزدگی به وجود بیاید، گفت: مسائلی هست که باید در ورزشگاه رعایت شود. هواداران قائمشهری حرمت‌ها را حفظ می‌کنند. با پارس دو بار به ورزشگاه وطنی آمدم و کوچکترین بی حرمتی ندیدم. در ورزشگاه ما هم کوچکترین اهانتی به تیم حریف و مربیانش نمِی‌شود. این مسئله باید الگوبرداری شود. همه شهرهای ما باید این کار را انجام دهند تا محروم نشوند. اینکه به تیم حریف و داور اهانت شود از اخلاق به دور است. نباید اهانت شود. فکر می‌کنم هواداران باید در ورزشگاه باشند و اگر طور دیگری بتوانند جریمه کنند بهتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز