در مراسم افتتاحیه مطرح شد؛

سلطانی‌فر: همه منتظر آغاز بازی‌های آسیایی هستیم/ تیم ملی فوتبال کشورمان توانست در گروه مرگ درخشش خوبی داشته باشد

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۵:۴۴
کد خبر: ۷۳۸۷۲۱
سلطانی‌فر: همه منتظر آغاز بازی‌های آسیایی هستیم/ تیم ملی فوتبال کشورمان توانست در گروه مرگ درخشش خوبی داشته باشد
مجموعه ورزشی امید و زندگی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  دکتر سلطانی فر،  وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی تفریحی امید و زندگی مشهد مقدس، گفت: امروز که افتخار داریم در جوار امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) باشیم قرار است چند پروژه مربوط به بخش خصوصی و همچنین پروژه های بخش های مختلف استان که در دست اجرا است و یا اجرا شده اند  را بازدید و یا افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: در اولین برنامه مجموعه ورزشی امید و زندگی که با همت شهردار محترم مشهد و همکارانشان ساخته شده است را افتتاح کردیم. این مجوعه یک مجموعه خوبی است که  نیاز مردم این منطقه بوده  و بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

سلطانی‌فر بیان کرد: سالن سر پوشیده، زمین پینت بال، کارتینگ و تنیس بخشهای مختلف این  مجموعه ورزشی تفریحی و سرگرمی را تشکیل می دهد که لازم از از  تشکر کنم از زحمات شهردار مشهد که توجه ویژه به ورزش دارند و برنامه های خوبی را هم در این حوزه دارند. فردا ان شاءالله فاز دوم مجموعه مرتبط با بخش خصوصی موج های آبی و خانه کاراته را افتتاح خواهیم کرد و سپس به چند شهرستان استان سفر از جمله فریمان و تربت جام سفر خواهیم کرد و از پروژه های آنها به ویژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری تربت جام بازدید می کنیم.

 وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه تعداد پروژه های قابل افتتاح امسال مناسب است و تعدادی از آنها در هفته دولت آماده خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید از جمله استادیوم تربت حیدریه که ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سالن ۶۰۰۰ نفری شهر مشهد که در سال گذشته بازدید داشتیم و دنبال می‌کردیم به شکلی این کار را سرعت ببخشیم. این سالن به استان واگذار شده و عملیات اجرایی آن به گونه‌ای پیش خواهد رفت که تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه باید تبریک گفت به مردم مشهد و شهردار این شهر که از سرمایه های اجرایی کشور هستند، افزود: خوشبختانه شهر مشهد با کمک شورای شهری دلسوز و متخصص پیشرفت های خوبی داشته و در عرصه ورزش این پیشرفت ها مشهود تر است. روز خبرنگار را هم به همه دلسوزان و فعالان این عرصه تبریک می گویم. امیدوارم با تقویت این حوزه شفافیت در جامعه بیشتر شود.

وی ادامه داد: ورزش کشور در ماه های گذشته افتخارات خوبی داشته است. ابتدا تیم ملی فوتبال بود که در گروه مرگ نتیجه ای درخشان گرفت که مورد تشویق رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت. در فوتسال، والیبال، شطرنج، وشوو، وزنه برداری و چند رشته دیگر آقایان و بانوان برای کشور افتخار  آفرینی کردند. حالا همه منتظر بازی های آسیایی هستیم و امید بالایی به افتخار آفرینی ورزشکارانمان داریم زیرا این بزرگترین کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی پس از انقلاب است.

وی ادامه داد:شهرداری ها شاید در برخی نقاط کشور در تجهیز پارک ها و برخی اماکن به وسایل ورزشی کمک کرده اند، اما ساخت چنین مجموعه ای با این امکانات و قابلیت فعالیت در چند رشته یک ابتکار و خلاقیت است که به امید و نشاط در شهر کمک می کند. امیدوارم هر روز در گوشه و کنار کشور با افتتاح چنین مجموعه هایی مردمی شاد و با نشاط در گوشه و کنار کشور ببینیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: پس از بازیهای آسیایی و پارآسیایی جاکارتا نیز به استقبال مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا می رویم که امیدوارم در این مسابقات نیز نتیجه ای بگیریم که مردم خوشحال شوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز