دکتر سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی تفریحی امید و زندگی مشهد مقدس:

تعداد پروژه های قابل افتتاح امسال مناسب است/ تعدادی از آنها در هفته دولت آماده خواهد شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۱:۳۲
کد خبر: ۷۳۸۷۲۴
تعداد پروژه های قابل افتتاح امسال مناسب است/ تعدادی از آنها در هفته دولت آماده خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه تعداد پروژه های قابل افتتاح امسال مناسب است و تعدادی از آنها در هفته دولت آماده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی تفریحی امید و زندگی مشهد مقدس گفت: امروز که افتخار داریم در جوار امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) باشیم قرار است چند پروژه مربوط به بخش خصوصی و همچنین پروژه های بخش های مختلف استان که در دست اجرا است و یا اجرا شده اند  را بازدید و یا افتتاح کنیم.

وی افزود: در اولین برنامه مجموعه ورزشی امید و زندگی که با همت شهردار محترم مشهد و همکارانشان ساخته شده است را افتتاح کردیم. این مجوعه یک مجموعه خوبی است که  نیاز مردم این منطقه بوده  و بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است. سالن سر پوشیده، زمین پینت بال، کارتینگ و تنیس بخشهای مختلف این  مجموعه ورزشی تفریحی و سرگرمی را تشکیل می دهد که لازم از از  تشکر کنم از زحمات شهردار مشهد که توجه ویژه به ورزش دارند و برنامه های خوبی را هم در این حوزه دارند. فردا ان شاءالله فاز دوم مجموعه مرتبط با بخش خصوصی موج های آبی و خانه کاراته را افتتاح خواهیم کرد و سپس به چند شهرستان استان سفر از جمله فریمان و تربت جام سفر خواهیم کرد و از پروژه های آنها به ویژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری تربت جام بازدید می کنیم.

دکتر سلطانی فر افزود: خوشبختانه تعداد پروژه های قابل افتتاح امسال مناسب است و تعدادی از آنها در هفته دولت آماده خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید از جمله استادیوم تربت حیدریه که ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سالن ۶۰۰۰ نفری شهر مشهد که در سال گذشته بازدید داشتیم و دنبال می‌کردیم به شکلی این کار را سرعت ببخشیم. این سالن به استان واگذار شده و عملیات اجرایی آن به گونه‌ای پیش خواهد رفت که تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز