استقلال خوزستان-پرسپولیس تهران؛

لشگرکشی ارتش سرخ به خوزستان

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۳۸۷۲۹
لشگرکشی ارتش سرخ به خوزستان
صدرنشین لیگ برتر در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم در اهواز میهمان استقلال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم در اهواز میهمان استقلال خوزستان است.

استقلال خوزستان – پرسپولیس

پنجشنبه 18 مرداد 97 ساعت 20:30- ورزشگاه غدیر اهواز

داور: وحید کاظمی

کمک ها: علیرضا ایلدورم و علی اکبر نوری

مستطیل سبز:

پرسپولیس  که هفته گذشته با پیروزی قاطعانه سه بر صفر  برابر فولاد خوزستان صدرنشین لیگ برتر شد امروز به مصاف آبی پوشان اهوازی در ورزشگاه غدیر  می رود. برانکو و شاگردان قصد دارند با پیروزی برابر استقلال خوزستان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند اما کار سختی برابر حریف اهوازی خود دارند. گرمای هوای اهواز یکی از حریفان پرسپولیس به شمار می آید و برانکو باید بازیکنان خود را با این شرایط آب و هوایی تطبیق بدهد تا برابر تیم استقلال خوزستان دچار مشکل نشوند. یکی از موارد جذاب این بازی در فضای مجازی تعیین سنگربان سرخپوشان است، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در 2 بازی قبل در درون دروازه پرسپولیس قرار نگرفت و رادوشوویچ گلر کروات از دروازه سرخپوشان پایتخت محافظت کرد. به نظر می رسد برانکو در بازی با استقلال خوزستان هم از رادوشوویچ در درون دروازه تیمش استفاده کند و بیرانوند باز هم نیمکت نشین باشد.

کمال کامیابی نیا در بازی هفته گذشته از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و با حضور در بیمارستان کتفش جا انداخته شد و اکنون مشکلی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد. شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس هم می تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند. در آن سوی میدان، تیم استقلال خوزستان هفته گذشته برابر تیم پدیده مشهد با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. این تیم اهوازی قصد دارد این باخت را برابر پرسپولیس جبران کند اما کار سختی مقابل قهرمان لیگ برتر پیش رو دارد. تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان 10 مرتبه در ادوار لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که 6 پیروزی سهم پرسپولیس، 1 برد سهم آبی پوشان اهوازی و 3 بازی این 2 تیم هم با تساوی به پایان رسید.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا استقلال خوزستان می تواند ارتش سرخ را متوقف کند و یا اینکه برانکو و شاگردانش با کسب سه امتیاز این دیدار یکه تازی خود در لیگ برتر را قطعی خواهند کرد.

غایبان بزرگ:

استقلال خوزستان: وحید نامداری

پرسپولیس: -

ستاره احتمالی:

استقلال خوزستان: ایوب کلانتری

پرسپولیس: سیامک نعمتی

نظر شما
پرونده ویژه