جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛

طلوع‌کیان: بازی با استرالیا تمرین خوبی برای آینده بود

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۳:۵۶
کد خبر: ۷۳۸۹۶۰
طلوع‌کیان: بازی با استرالیا تمرین خوبی برای آینده بود
مربی تیم والیبال ایران در AVC کاپ گفت: بازی با استرالیا تمرین خوبی برای آینده بازیکنان بود زیرا سبک بازی این تیم به روسیه شبیه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا طلوع‌کیان پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل استرالیا اظهار داشت: استرالیا مانند ایران با ترکیب جوانی وارد این دوره از مسابقات شده و بازیکنان آینده‌دار والیبال این کشور، امروز مقابل ما قرار گرفتند.

وی افزود: این تیم سبک بازی متفاوتی با تیم‌های شرق آسیا دارد و بر اساس سرویس‌های قدرتی و دفاع با ارتفاع بالا بازی می‌کند. رویارویی با استرالیا تمرین خوبی برای آینده بازیکنان جوان ایران است زیرا شباهت زیادی به سبک بازی روسیه دارد.

طلوع‌کیان گفت: در ست سوم بازی در زمینه دریافت مشکل داشتیم که سعی کردیم با چند تعویض آن را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از آغاز مسابقات فقط سه روز فرصت تمرین داشتیم و بازیکنان هنوز هماهنگ نیستند. تلاش کادر فنی این است از توانمندی‌های بازیکنان استفاده کنیم و مشکل کم تمرین کردن تیم را پوشش دهیم.

مربی تیم والیبال ایران گفت: خوشبختانه فردا استراحت داریم و می‌توانیم به وزنه زدن و تمرین بپردازیم. مسابقات وارد مرحله حذفی شده و دیگر نمی‌توانیم اشتباه کنیم. سعی می‌کنیم با شناخت خوب از حریفان وارد زمین شویم.

وی افزود: بازی بعدی خیلی حیاتی است زیرا بازیکنان برای نخستین بار وارد رقابت‌های بزرگسالان شده‌اند و اگر به نیمه‌نهایی صعود کنیم مزد زحمات چهار سال گذشته را گرفته‌ایم.

نظر شما