تغییر گروه‌بندی را به ما اعلام نکرده بودند؛

محمدی: مسئولین مسابقات عذرخواهی کردند

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۳۹۱۳۱
محمدی: مسئولین مسابقات عذرخواهی کردند
سرپرست تیم والیبال ایران در AVC کاپ گفت: پس از اعتراض ما به تغییر بدون اطلاع رسانی برنامه مسابقات، مسئولین برگزاری رقابت‌ها عذرخواهی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر محمدی اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات فرصت کافی برای آماده‌سازی تیم نداشتیم. تعدادی از بازیکنان، خارج از مجموعه تیم جوانان به ما ملحق شدند که آنها هم عمدتا تمرین منظم نداشتند. فقط هم سه جلسه توانستیم در تهران تمرین کنیم و سپس راهی چین تایپه شدیم.

وی افزود: در بازی با چین تایپه که از حمایت هواداران خود را داشت، خوشبختانه با تجربه و بازی خوانی بهروز عطایی و تغییراتی که در تیم به وجود آمد توانستیم به پیروزی برسیم. در بازی با استرالیا هم برنده شدیم ولی تیم ما در ادامه رقابت‌ها کار سختی دارد زیرا تیم‌های قزاقستان، ژاپن و کره جنوبی قدرت بالایی دارند.

محمدی گفت: مشکل خاصی در چین تایپه نداریم، فقط غذاهای این کشور با ذائقه بازیکنان تیم ما سازگار نیست که البته سعی می‌کنیم با خرید مواد غذایی از بیرون هتل، این مشکل را حل کنیم.

وی درباره اعتراض به شیوه برنامه‌ریزی مسابقات پس از کناره‌گیری چین گفت: ایراد کار این‌جا بود که تغییر گروه‌بندی را به ما اعلام نکرده بودند و حتی به ایمیل ما هم پاسخ داده نشده بود اما پس از اعتراض ما عذرخواهی کردند. اگر به دنبال رفتن روی سکو هستیم نباید به این فکر کنیم که مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم.

سرپرست تیم ایران در پایان گفت: از همه کسانی که در داخل ایران از ما حمایت می‌کنند از جمله مسئولین فدراسیون و به خصوص رسانه‌ها که اخبار تیم را منعکس می‌کنند تشکر می‌کنم و روز خبرنگار را هم با تاخیر به همه اهالی رسانه تبریک می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز