به همراه سایر اعضای کادر فنی؛

خداداد سپید رود را امیدوار کرد و استعفا داد

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۳۹۲۱۲
خداداد سپید رود را امیدوار کرد و استعفا داد
کادر فنی سپید رود و در راس آن خداداد عزیزی پس از تساوی مقابل گسترش فولاد و دشت نخستین امتیاز رشتی ها به همکاری خود با این باشگاه خاتمه دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز و با تساوی سپیدرود رشت مقابل گسترش فولاد که  منجر به کسب نخستین امتیاز خداداد عزیزی با این تیم رشتی در لیگ برتر شد و البته آنها را برای ادامه راه امیدوار کرد ، کادرفنی سپیدرود در پایان این دیدار به همکاری خود با این باشگاه خاتمه دادند.

هوشنگ اقبالی، در غیبت خداداد عزیزی که هفته گذشته اخراج شده بود در نشست خبری بعد از تمام بازی تیمش گسترش فولاد گفت: ما استعفای خود را به همراه خداداد عزیزی نوشته‌ایم و امروز پایان کار ما در این تیم خواهد بود و برای سپیدرود رشت آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به علت ضعف مدیریتی، سفر ما به تبریز بسیار دشوار بود و این باعث شد در بازی مشکلات زیادی داشته باشیم. با گذشت دو ماه از فعالیت‌مان در این تیم، یک ریال هم نگرفته‌ایم و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفتیم.

او خاطرنشان کرد: چک‌های مدیرعامل نیز برگشت خورده و وقتی روز به روز این مشکلات و تنش ها بیشتر شد، صبر و تحمل خداداد عزیزی به پایان رسید.

اقبالی در پایان تصریح کرد: متاسفانه مردم گیلان هم صبور نیستند و نمی‌دانند که این مشکلات، از ریشه باشگاه نشات می‌گیرد.

نظر شما