رحمان رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

درگیری‌های ایجاد شده در ورزشگاه‌ها، انعکاس مدیریت فوتبال ایران است/ تیم‌ها قبل از شروع لیگ با چالش‌های زیادی روبرو هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۸:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۴۰۷
بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: در اینجا دیگر نام پرسپولیس و استقلال مطرح نیست و این مدیریت فوتبال کشور است که زمینه ساز ایجاد این معضلات می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس درخصوص حواشی ایجاد شده در دو بازی اخیر سرخابی‌ها و درگیری هواداران حاضر در استادیوم صحبت کرد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اتفاقات اخیر و درگیری‌های بین تماشاگران اظهار داشت: این معضل پیش آمده مشکل فوتبال ایران است و مدیران فوتبالی نتوانستند در این سال‌ها این مشکل را اداره کنند و متاسفانه شاهد هستیم که در این دو بازی اتفاقات ناگواری بین تماشاگران رخ داده است. تماشاگران به تنهایی در این زمین مقصر نیستند و این داستان پیش آمده انعکاس مدیریت فوتبال ایران است.

وی در ادامه افزود: مشکل از اینجا آغاز می‌شود که تیم‌ها قبل از شروع لیگ با چالش‌های متفاوتی همراه هستند. اکثر تیم‌ها مشکل مدیریتی دارند و سرنوشتشان به روزهای پایانی قبل از شروع لیگ موکول می‌شود و همواره تیم‌ها با اما و اگرها روبرو هستند. این مشکل‌ها همگی باعث بروز حساسیت و تنش بین هواداران می‌شود و تماشاگران از اولین بازی عصبی به نظر می‌رسند و کوچکترین اتفاق باعث خواهد شد که درگیری‌های زیادی بین هواداران دو تیم پیش آید که اصلا خوشایند نیست. در اینجا دیگر نام پرسپولیس و استقلال مطرح نیست و این مدیریت فوتبال کشور است که زمینه ساز ایجاد این معضلات می‌شود.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درخصوص اینکه چه راهکاری برای رفع این مشکلات می‌توان اندیشید خاطرنشان ساخت: در این بین هستند مدیرانی که لیاقت بیشتری دارند و مدیریت آنها می‌تواند به سود فوتبال کشور باشد و این مشکل شامل همه مدیران نمی‌شود که باید در بحث کلان از آنها استفاده کرد و باشگاه‌ها از این مدیران بهره بگیرند. وزارت ورزش نیز به عنوان متولی ورزش کشور باید به این موضوع ورود کند و نظارت بیشتری داشته باشد. فوتبال ورزش اول دنیاست که به صنعت بزرگ تبدیل شده و ما نیز باید در این صنعت سهم داشته باشیم. ما بیشتر از آنکه بخواهیم به فوتبال کشور چیزی اضافه کنیم بیشتر از این فوتبال چیزی را می‌گیریم. نباید اینطور باشد که فقط از فوتبال بهره ببریم و با تدابیر اتخاذ شده باید از بروز همچنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز