مرجان سلحشوری:

می‌توانیم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی رقم بزنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۸:۴۹
کد خبر: ۷۳۹۴۹۹
می‌توانیم بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی رقم بزنیم
نماینده تیم‌ملی پومسه زنان گفت: برای نخستین بار است که رشته پومسه در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود؛ من همواره به خودم یادآوری می‌کنم که نماینده پومسه ایران هستم و با عملکردی خوب می‌توانم آینده پومسه را تضمین نمایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های پومسه در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در حالی روز 28 مردادماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود که برای نخستین بار شاهد اجرا شدن این رشته در المپیک آسیایی هستیم. مرجان سلحشوری نماینده پومسه کشورمان در این رقابت‌ها تاکنون توانسته 14 مدال رنگارنگ را در کارنامه خود ثبت نماید.

مرجان سلحشوری پیش از اعزام به این رقابت‌ها در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: در این اردو نسبت به دوره‌های گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، روزانه دوتا سه نوبت تمرین داشتیم و با توجه به اینکه در فرم‌های جدید پومسه باید حرکات پرشی را اجرا کنیم کمی شرایط سخت‌تر بود.

وی با بیان اینکه در دو بخش انفرادی و تیمی به اجرای فرم می‌پردازد گفت: آمادگی خوبی کسب کردم و اینکه در هر دو بخش حضور دارم کمی کار من را سخت‌تر می‌کند اما من پیش از این نیز در این شرایط قرار داشتم و توانستم خود را وفق دهم؛ تمام تلاشم را در طول اردو به کار گرفتم و امیدوارم بتوانم در هر دو پست موفق باشم.

قهرمان پومسه آسیا اینطور ادامه داد: برای نخستین بار است که رشته پومسه در بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود؛ من همواره به خود یادآوری می‌کنم که نماینده پومسه ایران هستم و با عملکردی خوب می‌توانم آینده پومسه را تضمین نمایم و انشالله بتوانیم در نخستین حضورمان تاریخ‌ساز شویم.

سلحشوری با اشاره به اینکه همیشه اصلی ترین رقیب‌ها از آسیا هستند تصریح کرد: کره‌جنوبی، ویتنام، اندونزی، فیلیپین، ویتنام و چین تایپه مهمترین حریفان ما در این رقابت‌ها می‌باشند اما با توجه به تمرینات فشرده و خوبی که در این مدت پشت سر گذاشتیم آمادگی لازم را برای رویارویی با آنها کسب کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: از همه می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راهمان کنند تا انشاءالله بتوانیم پاسخ زحمات سرمربی تیم را با بهترین نتیجه ممکن بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز