علی خدیور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای سربلند شدن در جاکارتا می‌جنگم/ به مرز آمادگی لازم رسیدم

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۸۲۹
برای سربلند شدن در جاکارتا می‌جنگم/ به مرز آمادگی لازم رسیدم
ملی پوش دوومیدانی کشور گفت: فقط برای کسب مدال به جاکارتا می‌روم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. کسی نمی‌تواند از پیش خودش را برنده و مدال‌آور محسوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی خدیور، ملی پوش ماده 400متر تیم ملی دوومیدانی کشورمان درمورد شرایطش برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: با توجه به اینکه محل زندگی من در جزیره کیش است و به خاطر نزدیکی آب و هوای کیش به جاکارتا در این جزیره تمرین می‌کنم، خوشبختانه شرایطم خوب است و به مرز آمادگی لازم و همچنین رکوردهای خوبی در تمرینات رسیدم.

خدیور درمورد انتخاب دیرهنگامش برای حضوردربازی های آسیایی گفت: خودم خیلی امیدوارم بودم که در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و به همین خاطر جنگیدم. خیلی‌ها به من می‌گفتند در تهران رکورد زدن سخت است و نمی‌شود دوی خوبی انجام داد اما من اعلام کردم اگر کسی آماده باشد، می‌تواند در تهران ورودی کسب کند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

او درمورد اینکه چقدر برای خودش شانس کسب مدال قائل است، گفت: بهترن رقبای من از کشورهای حوزه خلیج فارس هستند. فقط برای مدال به جاکارتا  می‌روم اما همه چیزبه روزمسابقه بستگی دارد. کسی نمی‌تواند از پیش خودش را برنده و مدال‌آور محسوب کند.

خدیور درمورد ادامه همکاری بامربی آمریکایی تصریح کرد: قبل ازآخرین مسابقه فدراسیون از عملکرد او نا امید شده بودو به همین دلیل قطع همکاری را قبل از آخرین  تمرین اعلام کرد. اما این مربی تاکید کرد که به او فرصت دهند و بعد ازآخرین رکورد گیری تصمیم بگیرند خوشبختانه رکورد من در مسابقه آخر خوب بود و دوباره  قرارداد این مربی تمدید شد.

وی درمورد اینکه آیا خودش از عملکرد این مربی آمریکایی راضی است یا خیر، بیان کرد: او وضعیت کاری‌اش به شکلی است که طولانی‌مدت با ورزشکاران کار می‌کند و امکانات کافی را می‌خواهد، شاید اگر در این مدت با محمدزاده مربی ایرانی خودم کار می‌کردم، رکوردم بهتر می‌شد چون او 4-3 سال است که با من تمرین می کند و بدن مرا می‌شناسد اما مربیان خارجی به زمان نیاز دارند تا بتوانند بر روی ورزشکارانشان تاثیر بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز