حسین کیهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم بهترین عملکردم را در جاکارتا ارائه بدهم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۰:۵۴
کد خبر: ۷۴۰۰۸۴
می‌خواهم بهترین عملکردم را در جاکارتا ارائه بدهم
ورزشکار تیم ملی دوومیدانی گفت: طی یک سال اخیر همیشه با هدف کسب بهترین نتیجه در جاکارتا تمرین کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کیهانی، ورزشکار تیم ملی دوومیدانی اعزامی به رقابتهای بازیهای آسیایی 2018 اندونزی است.

کیهانی در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد شرایط خودش برای حضور مقتدرانه در رقابتها گفت: من از سال گذشته به صورت مداوم در شهرهای مختلف ایران در اردوهای آمادگی حضور دارم و در طی یک سال اخیر همیشه با هدف کسب بهترین نتیجه در جاکارتا تمرین کردم.

او که سابقه کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده 3000 متر مانع را در  کارنامه دارد در پاسخ به این سوال که بهترین رقبای شما از کدام کشورها هستند، اظهار داشت: ماده 3000 متر مانع و 5000 متر در این رقابتها شرکت خواهم کرد. رکورد شخصی در 3000 متر مانع 8/33/76 است و بهترین رقبای من 2 ورزشکار از قطر همچنین 2 نفر از بحرین و دوندگان هنری و ژاپنی هستند. در ماده 5000 متر من رکورد 14/20 در کارنامه ورزشیام دارم. در این ماده نیز ورزشکاران بحرینی، ژاپنی، هندی و عربستانی از نزدیکترین رقیبان به من هستند. 

کیهانی در پاسخ به این  سوال که آیا در این رقابتها به مدال دست پیدا خواهد کرد یا خیر گفت: من تمرکزم روی ماده 3000 متر مانع است و با توجه به همه شرایط به کسب مدال در این ماده بسیار خوشبین هستم. همچنین در ماده 5000 متر نیز با هدف کسب مدال شرکت خواهم کرد اما اگر هم نتوانستم مدال کسب کنم سعی خواهم کرد که رکورد ملی این ماده را که 31 سال است را ارتقا پیدا نکرده را بهبود ببخشم. 

او با اشاره به این  موضوع که سجاد مرادی مربی تخصصیاش بسیار برای آمادگی وی زحمت  کشیده است، افزود: مرادی با جان و دل  و بسیار  با عشق و علاقه برای من زحمت میکشد. او هم از لحاظ فنی بهترین است و هم از لحاظ تأثیرگذاری روحی و روانی همچنین ما با تشخیص سجاد مرادی  رد ایران ماندیم و به خارج از کشور برای اردوهای آمادهسازی نرفتیم. این در حالی است که ما سعی کردیم با این  کار وقتی شرایط مناسب را برای محل  تمرین دارد و در ایران داریم بیتالمال را به هدر ندهیم و خرج اضافه بر روی دست فدراسیون نگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز