صبح امروز؛

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵:۴۶
کد خبر: ۷۴۰۰۹۵
آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد
کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص سه دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص سه دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال را به سرح زیر صادر کرد.

*دیدار دو تیم سایپا تهران و سپیدرود رشت در هفته اول لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، سرمربی و بازیکن تیم مقابل، تخریب صندلی ها و پرتاپ به زمین رخ داد. تیم سپیدرود به 150 ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدیدنظر است)

کمیته انضباطی به باشگاه سپیدرود رشت متذکر می شود که با اعمال تمهیدات لازم شرایطی را ایجاد کنند که در مسابقات این تیم اعم از خانگی و بیرون از خانه تخلفات گزارش شده و منتسب به هواداران این تیم تکرار نشود در غیر اینصورت و با تجویز مقررات انضباطی، عنداللزوم مسابقات بعدی و خانگی تیم بدون حضور تماشاگر و یا در محل دیگری برگزار خواهد شد. در مورد خسارت وارده ناشی از تخریب صندلی‌ها متعاقبا و در صورت درخواست متضرر اقدام خواهد شد.

*دیدار تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در هفته اول برگزار شد که تخلفاتی به دلیل حضور افراد متفرقه و اضافی در زمین مسابقه منتسب به نساجی که سبب وقفه در برگزاری مسابقه شد، رخ داد. تیم نساجی به تذکر کتبی در خصوص رعایت مقررات در مسابقات بعدی محکوم شد. (این رای قطعی است).

*دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت های هفته اول برگزار و از سوی اکبر مهدی‌پور، یکی از اعضای کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر اینکه پس از پایان مسابقه به داور حمله‌ور شد و فحاشی و رفتار غیرورزشی با کمک داور داشت، رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای درخصوص محرومیت قابل تجدید نظر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز