شاهین مهردلان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه ورزشکاران شانس کسب مدال دارند/ امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۱۷۶
همه ورزشکاران شانس کسب مدال دارند/ امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم
عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان گفت: همه بازیکنان اعزامی شانس کسب مدال دارند، کما اینکه همه ملی پوشان نیز هدفی جز کسب مدال ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاهین مهردلان، ورزشکار رشته پرتاب وزنه و یکی از امیدهای ایران دوومیدانی کار ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت کلی تیم پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: اردوهای خوب و منسجمی را در این مدت پشت سر گذاشتم، شرایط کلی تیم به نظرم من خوب است، تک تک بازیکنان با مربی اختصاصی خود مدت هاست خود را برای این مسابقات مهم آماده می کنند، در این مدت باقی مانده همه تلاش می کنیم با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم. امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید در بازی های آسیایی رقیبان شما از چه کشورهایی باشند، اظهار داشت: هند، کره جنوبی و قزاقستان ورزشکاران پرتاب وزنه خوبی دارند اما به نظرم با همین رکورد ۱۹,۹6 متر تا ۲۰.۱۵ متر می توان بهترین نتیجه را در جاکارتا رقم زد.

مهردلان درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان بیان کرد: همه بازیکنان اعزامی شانس کسب مدال دارند، کما اینکه همه ملی پوشان نیز هدفی جز کسب مدال ندارند، ولی خوب در میدان رقابت هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اگر آسیب دیدگی یا مورد خاصی پیش نیاید، با توجه به حمایت هایی که فدراسیون دراین مدت از تیم داشت و تمرین های انجام شده، تیم دوومیدانی می تواند نتیجه خوبی به دست بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز