سرخپوشان جوان و امید پرگل پیروز شدند؛

پایه‌های پرسپولیس خود را بالا کشیدند

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۰۳۷۱
پایه‌های پرسپولیس خود را بالا کشیدند
تیم‌های پایه پرسپولیس، رقابت‌های هفته هشتم تهران را با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست به پایان رساندند. تیم امید با پیروزی در این هفته، خود را در جدول بالا کشید و تیم جوانان هم موقعیت خود را در رتبه‌های بالایی جدول حفظ کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم نونهالان پرسپولیس در این هفته از بازی‌ها روز پنجشنبه به مصاف تیم شهدای کیوج رفت. شاگردان فرامرز سلطانی این بازی را با نتیجه دو بر دو به پایان رساندند.این هفته، نوجوانان پرسپولیس هم که در واقع اکثر نفرات آنها را نونهالان تشکیل می‌دهند برابر پیکان قرار گرفتند و در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر صفر به حریف واگذار کردند.

جوانان پرسپولیس هم در چارچوب دیدارهای هفته هشتم میزبان تیم شهدای کیوج بودند. شاگردان منصور هاشمی این بازی را با دو گل علی خدایی و یک گل امیر حسین کریمی، 3 بر 2 به سود خود پایان دادند.علی خدایی پدیده این روزهای جوانان تهران، بنابر اعلام سرمربی پرسپولیس، به این ترتیب 7 گله شد و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در این بازی، حسام حسینی که جزو مدافعان تیم بود و در این فصل به خاطر فقدان حضور دروازه‌بان، عهده‌دارد دروازه بود، چند واکنش خوب را نشان داد تا معلوم شود کم کم در حال فرا گرفتن فوت و فن دروازه‌بانی است. اما بهترین پیروزی این هفته در میان تیم‌های پرسپولیس هم توسط شاگردان اسماعیل حلالی رقم خورد. امیدهای پرسپولیس با دو گل‌، رضا اعتمادی و یک گل معین پورشعبان، به برتری 3 بر صفر مقابل داتیس خودرو دست پیدا کردند.

سید رضا حسینی، علی زارعی و علی ملکی جزو بازیکنان خوب امیدهای در این بازی بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز