حسینعلی نهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش‌وجوانان به خوبی از فدراسیون‌ها حمایت می‌کند/ نباید انتظارات را از کاروان ایران بالا ببریم/ ورزش در همدلی مردم تاثیر مثبت می‌گذارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۳۸۹
وزارت ورزش‌وجوانان به خوبی از فدراسیون‌ها حمایت می‌کند/ نباید انتظارات را از کاروان ایران بالا ببریم/ ورزش در همدلی مردم تاثیر مثبت می‌گذارد
پیشکسوت بوکس کشور گفت: در کشور ما ورزش یکی از دغدغههای اصلی مردم است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا؛ حسینعلی نهرودی از قهرمانان و پیشکسوتان خوشنام ورزش بوکس در آستانه شروع بازیهای آسیایی 2018 اندونزی در گفتگو با خبرنگار برنا در پاسخ به این سوال که چه پیشبینی از جایگاه کاروان ایران در جدول نهایی توزیع مدالی دارید، گفت: نباید توقعات را بالا برد، توقع من با توجه به سطح ورزش کشور و حرکات روند و برنامهریزی خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک تواناییهای دیگر کشورهای آسیایی قرار گرفتن در بین جایگاههای پنجم تا هفتم آسیاست.

او در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی برای آمادهسازی تیمهای ملی چطور عمل کرده است، افزود: به واقع وزارتخانه با این شرایط تدارکات خوبی را مهیا کرده است در رشته بوکس ما هیچ دورهای 4 اردوی برونمرزی پیاپی نداشتیم اما در این دوره این امر محقق شد و همین نشان از توجه بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان به تیمهای ملی مختلف دارد.

پیشکسوت بوکس درمورد شعار کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی و اینکه چگونه ورزش میتواند عامل همدلی و همبستگی در جامعه باشد، هم اظهار کرد: در کشور ما ورزش یکی از دغدغههای اصلی مردم است. ورزش به  وجود آمده که ضامن سلامتی و تأثیر بر روح و روان انسان باشد، پس از این رو میتوان گفت با توجه به این عامل مردم میتوانند در هنگام ورزش کردن روابط خوبی با یکدیگر پیدا کنند و در چنین موقعیتهایی است که نوبت به رقابتهای ورزشی بینالمللی میرسد. خواست ملت موفقیت ورزشکاران کشورشان است که به نوعی نشاندهنده ارزش و جایگاه دغدغه آنها در میدانهای مختلف بینالمللی است. پس بنابراین چنین است که ورزش به همدلی میان آحاد مردم تأثیرگذار است. 

وی درباره چگونگی تأثیر وزارتخانه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه و اینکه میبایست برای محقق شدن این امر چه کنیم عنوان کرد: یکی از مواردی که میتواند به شرط آنکه در حد شعار نباشد بر این موضوع تأثیرگذار باشد بحث همگانی کردن ورزش است چون این کار شور و شوق را بین همه ملت زیاد میکند. به نظرم ورزش همگانی باید اجباری شود تا هم بر روحیه، روان و نشاط جامعه به وسیله ورزش بتوان تأثیرگذار بود و هم این کار باعث میتواند تأثیر بسزایی بر سطح کیفی و کمی ورزش قهرمانی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز