هادی طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شفر به بازیکنان جدید استقلال اعتماد دارد/ کانون‌های هواداری باید ساماندهی شوند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۴۰۶
شفر به بازیکنان جدید استقلال اعتماد دارد/ کانون‌های هواداری باید ساماندهی شوند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنان تیم استقلال از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی طباطبایی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برد آبی‌های تهران مقابل تراکتورسازی تبریز به خبرنگار برنا، گفت: آبی‌پوشان بازی بسیار خوبی در دیدار با تراکتورسازی ارائه کردند و اگر همین سبک بازی بازیکنان استقلال ادامه داشته باشد می‌توانیم به قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بود.

وی ادامه داد: تاکتیک تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر به سبکی است که بازیکنان جدید توانستند در این دیدار عملکرد بسیار خوبی در تیم داشته باشند. مرتضی تبریزی باگلی که به ثمر رساند توانست از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی در تیم پیدا کند. 

طباطبایی با تاکید بر اینکه وضعیت بدنسازی تیم فوتبال استقلال نسبت به سال گذشته بسیار خوب بوده، افزود: بازیکنان اکنون از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی هستند و در دیدار با تراکتورسازی نشان دادند که آبی‌پوشان به آمادگی خوبی رسیدند و هفته‌های آینده امیدواریم آبی‌ها به نتایج مورد نظر خود برسند.

وی با اشاره به اینکه استقلال عملکرد بسیار خوبی در دیدار با تراکتور از خود به نمایش گذاشت، بیان کرد: آبی‌ها توان شکست پارس جنوبی جم را دارند. علی رغم اینکه هوا بسیار گرم است اما شاگردان شفر این توانایی را دارند که مقابل پارس به نتیجه مورد نظر برسند.

طباطبایی درباره ساماندهی کانون‌های هواداران توسط باشگاه‌ها، گفت: برای رسیدن به کانون‌های هوادارای مناسب که با هویت فرهنگی عجین باشد باید از زاویه‌های مختلف بررسی کرد. در دو سه دهه اخیر شکل لیدرها نسبت به گذشته تغییر پیدا کرد. البته کانون های هواداری  مقصر اصلی سکوها نیستند بلکه تحت تاثیرمدیریت باشگاه‌ها قرارمی گیرد.برای فرهنگ سازی مناسب نیاز به کالبدشکافی است که نیاز به بحث و اتاق فکر قوی دارد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز