مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم رکورد ۱۵ مدال دوره قبلی بازی‌های آسیایی را ارتقا دهیم/ به خاطر ندارم تعامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در هیچ برهه‌ای به این نزدیکی باشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۰۴۴۹
امیدواریم رکورد ۱۵ مدال دوره قبلی بازی‌های آسیایی را ارتقا دهیم/ به خاطر ندارم تعامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در هیچ برهه‌ای به این نزدیکی باشد
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت: بنده به خاطر ندارم که تعامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در هیچ برهه‌ای به این نزدیکی باشد و قطعاً کمک وزارت ورزش به فدراسیون‌ها و ادارات کل باعث رشد کمی و کیفی هیات‌های مختلف ورزشی در همه استان‌های کشور از جمله مازندران شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به سفر دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، به استان مازندران گفت: دکتر سلطانی‌فر از زمانی که به سمت وزیر ورزش و جوانان منصوب شدند، دو بار به استان ما سفر کرده‌اند و با جدیت پیگیر مشکلات ورزش و جوانان استان بوده اند.

وی در ادامه افزود: افتتاح سالن ورزشی بهمنیر که یک سالن ورزشی چند منظوره است و همچنین افتتاح خانه جوانان در ساری، کلنگ‌زنی سالن چند منظوره در آمل و همچنین بازدید از اماکن ورزشی استان مانند پیست دوچرخه سواری و سالن ۶۰۰۰ نفری ساری و بازدید از امکانات بخش خصوصی کاله در آمل، ثمرات بسیار خوبی برای ورزش استان داشت.

حسین زادگان با اشاره به  صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر اظهار داشت: اگر پیگیری ها و دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان نبود، بهسازی و مقاوم سازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به این زودی صورت نمی گرفت و خوشبختانه الان وضعیت این ورزشگاه بسیار بهتر شده است. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا وضعیت هفته به هفته بهتر شود و آمادگی برگزاری بازی استقلال را  نیز در این ورزشگاه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه پیرامون ورزشکاران این استان در بازی های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی قبلی 28ورزشکار داشتیم که 15 نفر از آنها موفق به مدال آوری شده بودند اما خوشبختانه در بازی‌های آسیایی با توجه به برنامه ریزی بسیار خوب کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، استان مازندران 35ورزشکار و8عامل اجرایی شامل دارو و کادر فنی در بازی های آسیایی دارد  بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم در بحث مدال‌آوری، رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته باشیم.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: بنده به خاطر ندارم که تعامل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در هیچ برهه ای به این نزدیکی باشد  قطعاً کمک وزارت ورزش به فدراسیون ها و ادارات کل باعث رشد کمی و کیفی هیات های مختلف ورزشی در استان های کشور از جمله  مازندران شده و ما ورزشکاران اسم و رسم دار زیادی مانند حسن یزدانی، مجتبی عابدینی، بهداد سلیمی و .... بسیاری از نفرات دیگر در رشته های مختلف داریم که نسبت به آینده خود بسیار امیدوار شدند و من نیز امیدوارم فرزندان مازندران در کنار سایر ملی‌پوشان استان‌های دیگر بتوانند با کسب عناوین مناسب و خوب در بازی‌های آسیایی جاکارتا دل مردم ایران را شاد کند و از طرفی هم ما در مازندران بسیار امیدواریم رکورد 15 مدال دوره قبلی را ارتقا دهیم.

نظر شما