محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واترپلو می‌تواند در مسابقات آسیایی به مدال برسد/ در شیرجه هم قرار گرفتن در بین ۴ یا ۵ تیم اول آسیا می‌تواند برای ما یک هدف خوب باشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۴۵۰
واترپلو می‌تواند در مسابقات آسیایی به مدال برسد/ در شیرجه هم قرار گرفتن در بین ۴ یا ۵ تیم اول آسیا می‌تواند برای ما یک هدف خوب باشد
رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو گفت: در شیرجه تمرکز و روزی که در آن مسابقه می دهند در نتایج بسیار تأثیرگذار است و من امیدوارم که بچه ها بتوانند نتایج خوب و منطقی کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیرامون حضور رشته شنا، شیرجه و واترپلو در بازی های آسیایی جاکارتا و کسب نتیجه به خبرنگار برنا گفت: در شنا انتظار داریم رکوردهای ملی ر ا جا به جا کنند و در شیرجه هم قرار گرفتن در بین 4 یا 5 تیم اول آسیا می تواند برای ما یک هدف خوب باشد. شیرجه یک هنر است و البته در  شیرجه تیم های  دیگر تأثیر دارد اینکه حرکاتشان چطور در بیاید و هم اینکه بچه ها بتوانند شیرجه های خوبی در آنجا بزنند و  بستگی به تمرین و تمرکزی است که بچه ها می توانند داشته باشند. در واترپلو هم ما دو دوره در  بازی های آسیایی حضور نداشتیم و تلاش کردیم یک اردوی مناسب را برای هر سه رشته مان داشته باشیم. در واترپلو شانس داریم که در بین چهار تیم قرار بگیریم و نیم نگاهی هم برای کسب مدال به مسابقات آسیایی داریم. به جرات بگویم من به عنوان یک پیشکسوت ورزش می گویم بچه ها خیلی زحمت کشیدند و امیدوارم بتوانند نتایج زحماتشان را در جاکار تا بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در  شیرجه دوبل شانس برای مدال گرفتن داریم یا خیر گفت؟ بله ما در سال 2015 مقام سوم رشته 10 متر را کسب کردیم، بچه ها چند روز پیش هم در  مسابقات ایتالیا حرکات خوبی را توانستند در شیرجه به ثمر برسانند ولی همان طور که گفتم در  شیرجه تمرکز و روزی که در آن مسابقه می دهند در نتایج بسیار تأثیرگذار است و امیدوارم که بچه ها بتوانند  نتایج خوب و منطقی کسب کنند.

رضوانی پیرامون رضایت از کادرفنی تیم های اعزامی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی واترپلو آقای الکساندر چیریچ یکی از قهرمانان بزرگ واترپلوی دنیا بوده و خودش 3 مدال المپیک دارد، در رشته شنا مدیریت فنی با خشایار حضرتی است و یادی هم از سمیع زاده کنیم که بنیامین قره حسنلو را وی آماده کرده و با او تمریناتش را ادامه داده و بنیامین توانست یک رکورد  بسیار خوب در 50 متر سرعت قبل از عید به جا بگذارد و رکورد ملی را جا به جا کند. در شیرجه که نام قائم میرابیان برای علاقه مندان به شیرجه آشنا است و خدا رحمت کند برادرش  یکی از شیرجه روهای بزرگ و هم دوره های ما بود خود قائم از خوب ها بود. قائم مدیریت مربیگری تیم شیرجه را  به عهده دارد و امیدواریم شیرجه روهای خوبمان با توجه به تجربه ای که دارند نتایج خوبی کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز