هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

مطهری: نمی‌دانم چرا از سبک بازی ما انتقاد می‌شود/ به معنای واقعی تیم هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۳:۴۸
کد خبر: ۷۴۱۲۷۱
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: گسترش فولاد در دقایقی از بازی زیرکانه بازی می‌کند و ما هم باید هوشمندانه بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید مطهری به جای مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بعد از بازی سنگینی که با سپاهان داشتیم اولین هدفمان بازسازی تیم بود سپس فیلم بازی‌های گسترش فولاد را دیدیم تا استراتژی بازی‌مان را تعریف کنیم و بعد هم بر آن اساس طراحی تمرین کردیم تا به نحو احسن آماده بازی با گسترش فولاد شویم، این مسابقه یک بازی مهم برای ماست.

وی تصریح کرد: همیشه اعتقاد داریم اولویت ما کار تیمی است و با وجود داشتن بازیکنان خوب کار تیمی می‌تواند موفق باشد. اولویت ما تیم، تیم و تیم است. گسترش فولاد هم ۳ بازی است که نباخته و تیم خوبی است، برنامه‌هایمان را برای مسابقه تنظیم کرده‌ایم. گسترش فولاد در دقایقی از بازی زیرکانه بازی می‌کند و ما هم باید هوشمندانه بازی کنیم و به خوبی تیم حریف را کنترل کنیم و نهایت استفاده را از این بازی خانگی ببریم.

وی درمورد گل نخوردن تیم پیکان و اینکه با وجود جدایی بازیکنان خوب این تیم توانسته در ابتدای لیگ خوب نتیجه بگیرد، گفت: هر جا که احساس نیاز کنیم یار می‌گیریم. اینکه گفتید فکر نمی‌کردید در شروع لیگ خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم باید بگویم که ما تمرینات پیش فصل خوبی داشتیم و بازیکنان زیادی در این ۳ سال از تیم ما جدا شده‌اند. در باشگاه‌های دیگر هم که بودیم همین وضعیت را داشتیم، بازیکنان ما را می‌برند و این افتخاری برای کادر فنی و باشگاه پیکان است که بازیکنان مورد توجه تیم‌های دیگر قرار می‌گیرند. در این فصل هم استراتژی ما این بود که لیگ را خوب شروع کنیم و امتیازهای خوبی بگیریم و بر همین اساس هدفمند بازی کردیم.

مطهری درمورد حضور ۴ بازیکن تیم پیکان در تیم امید اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که به معنای واقعی تیم هستیم، تیم جایگاه اول را دارد، ما ۴ بازیکن خیلی خوب به نام‌های امینی، رزاق‌پور، خدابنده‌لو و روستایی در تیم امید داریم اما هدف ما کار تیمی است و وقتی به تیم ما اضافه شوند هرجا که نیاز داشته باشیم از آنها استفاده می‌کنیم زیرا این نیروی جوان می‌تواند به تیم کمک کند.

مربی تیم پیکان درمورد اینکه پیکان در لیگ برتر دفاعی بازی می‌کند و شاید این شیوه بازی‌اش را از تیم ملی الگو گرفته، گفت: در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد، بازی مالکانه، بازی مستقیم، دفاع فشرده، ضد حمله و ... که به هیچ کدام از این سبک‌ها نمی‌توان ایرادی گرفت. هر مربی با ابزاری که در اختیار دارد سبک تیمی‌اش را انتخاب می‌کند. شاید یکسری شباهت‌ها بین سبک بازی پیکان و تیم ملی وجود دارد اما دقیقاً ما با همان شکل کار نمی‌کنیم. نمی‌دانم چطور وقتی تیم ملی دفاعی بازی می‌کند و خوب هم نتیجه می‌گیرد برایش هورا می‌کشند اما از سبک بازی پیکان انتقاد می‌شود. ما این سبک بازی را در بیرون از خانه و در ۲ بازی با استقلال و سپاهان انجام دادیم که ۲ بازی سنگین‌مان بود. در بازی با سایپا روش دیگری را به کار بردیم. نمی‌دانم چرا از سبک بازی تیم ما انتقاد می‌شود، خود ما مربیان هیچ وقت از تیمی به خاطر سبک بازی‌اش ایراد نمی‌گیریم زیرا هر تیمی براساس بضاعتش سبک بازی‌اش را انتخاب می‌کند.

وی درباره اینکه نام تیم حریف شما چیست گسترش فولاد یا ماشین‌سازی اظها داشت: اتفاقاً من از بهنام مددی مدیر رسانه‌ای تیم پرسیدم اینکه بالاخره نام تیم حریف ما چیست گسترش فولاد یا ماشین‌سازی؛ اما ظاهراً باید یکسری سِیر اداری طی شود تا اسم تیم گسترش به ماشین‌سازی تغییر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز