حمید استیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

بازی بچه ها امیدوار کننده بود/همه تیم و کادر فنی نهایت تلاش خود را کردند

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۴:۱۴
کد خبر: ۷۴۱۳۳۰
بازی بچه ها امیدوار کننده بود/همه تیم و کادر فنی نهایت تلاش خود را کردند
سر پرست تیم ملی فوتبال امید گفت: نتیجه مساوی هم برای برای شروع کار خوب است و امیدوارم دو بازی بعدی که خیلی فشرده نیز است بتوانیم خیلی خوب پشت سر بگذاریم .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،تیم ملی فوتبال امید ایران امروز و در نخستین دیدار  خود در بازیهای آسیایی جاکارتا مقابل تیم فوتبال عربستان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت حمید استیلی سرپرست تیم امید پیرامون بازی نخست به خبرنگار  گفت: بازی اول در هر تورنمنتی خیلی سخت است، مخصوصا بچه های ما که جوان هستند، ما دیر جمع شدیم و زمان خیلی کمی هم داشتیم ،ما پیش از این تورنمنت سه بازی دوستانه انجام دادیم و  در مقابل تیم عربستانی که بالغ بر 5-6 ماه است که در اردو هستند و بازی های دوستانه زیادی هم انجام دادند  قرار گرفتیم  و در نهایت در بازی نخست به یک امتیاز دست پیدا کردیم.

وی افزود: ما در نیمه دوم شرایط مان بهتر بود ، به جز لحظه آخر که توپ به تیر دروازه مان خورد ،روی هم رفته بازی بچه ها  امیدوار کننده بود و امیدواریم که بازی های بعدی را بهتر و روان تر بازی کنیم در تورنمنت.

سر پرست تیم امید خاطر نشان کرد:همانگونه که بیش از این گفتم ،همواره اولین بازی خیلی مهم است، اگر می بردیم که خیلی بهتر بود ،ولی نتیجه  مساوی هم برای برای شروع کار خوب است و امیدوارم دو بازی بعدی که خیلی فشرده نیز است بتوانیم خیلی خوب پشت سر بگذاریم .

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال در پایان تصریح کرد:همه تیم  و کادر فنی نهایت سعی و تلاش خودشان را کردند و از آنها تشکر می کنم و امیدوارم برای بازی بعدی که یک روز فاصله است بهتر بازی کنیم.

 

 

نظر شما