تیم‌های قلعه‌نویی سبک خاص این مربی را دارند؛

نمازی: دربی همیشه حساس است/ طرفداران ذوب‌آهن را تنها نگذارند

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۴۱۶۷۰
نمازی: دربی همیشه حساس است/ طرفداران ذوب‌آهن را تنها نگذارند
سرمربی ذوب آهن می‌گوید برنده دربی اصفهان می تواند برای مدتی کری بخواند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید نمازی، سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: همانطور که می‌دانید هر تیمی پیروز شود برای مدتی به خودش می‌بالد و هوادارانش در شهر کری می‌خوانند. من این دربی را تجربه نکردم اما این دربی هم جدای از بازی های دیگر نیست. از زمان حضور در تیم ملی می‌دانم نتیجه بازی برای هواداران و تیم‌ها اهمیت زیادی دارد. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه قلعه‌نویی مربی بسیار موفقی در لیگ برتر ایران بوده است، افزود: او بیشترین قهرمانی را در تاریخ لیگ برتر دارد. تیم‌های قلعه‌نویی سبک خاص این مربی را دارند. تا جایی که من می‌دانم قلعه‌نویی بیشتر روی کارهای قدرتی تیم‌هایش کار می‌کند و به دنبال تحمیل تیمش به رقیب است. اگر لازم باشد، تیمش بازی مستقیم انجام می‌دهد. البته در این فصل بازیکنان فنی او میل به بازی روی زمین دارند. داشتن بازیکنی مانند استنلی کی‌روش، موجب می‌شود هر تیمی از بازی بلند استفاده کند. مطمئنا آقای قلعه‌نویی هم از این سبک از بازی استقبال می‌کند.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: مهران درخشان‌مهر هفته گذشته کارت قرمز گرفت و در تیم نیست. مصدومی نداریم. با اعتماد به نفس زیادی به میدان می‌رویم.

نمازی با تاکید بر اینکه تیمش هجومی بازی خواهد کرد، ادامه داد: ما بیشتر روی کنترل بازی و تصاحب توپ در زمین حریف تمرکز کردیم. مطمئن باشید دنبال یک بازی تهاجمی هستیم. اگر سپاهان هم تهاجمی بازی کند، یک دیدار شیرین و هجومی را مشاهده خواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که از مسعود ابراهیم‌زاده در پست مدافع چپ استفاده خواهد کرد، گفت: مسعود ابراهیم زاده از قبل مصدومیتی داشت. امروز از او تست می‌گیرم. اگر بتواند بازی کند، از او استفاده می‌کنیم. در غیر این صورت بازیکن جایگزین داریم.

او درباره آمادگی حسن‌زاده برای حضور در ترکیب تیم، بیان کرد: مسعود حسن‌زاده مصدومیتی از ناحیه زانو داشته که برای بازگشت به فوتبال نیاز به زمان دارد. او به تمرینات اضافه شده اما از نظر فیزیکی باید بیشتر تمرین کند. سعی می‌کنیم او را آماده کنم. او با مربی بدنساز کار می‌کند تا زودتر به میادین بازگردد. اگر او خوب کار کند به زودی به ترکیب اضافه می‌شود.

نمازی در واکنش به اظهارات سعید آذری مبنی بر اینکه اگر هواداران تیمش زود در ورزشگاه حاضر نشوند، سکوها را به هواداران سپاهان می‌دهد اظهار کرد: تمام تمرکز روی مسائل فنی است. درباره تماشاگران نظری ندارم. کاری ندارم هواداران کجا استقرار دارند. البته دوست دارم هواداران تیم را حمایت کنند و یار دوازدهم ما باشند.

سرمربی ذوب آهن درباره رابطه خوب دو باشگاه اصفهانی در نقل و انتقال بازیکن گفت: عارف غلامی از سپاهان به ذوب آهن آمده و تعدادی از بازیکنان ما به این تیم رفتند. این یک اتفاق معمول در فوتبال است. البته شاید این قبیل انتقالات در یک شهر نا متعارف باشد ولی رابطه دو باشگاه خوب است.

نظر شما