ذوب‌آهن-سپاهان؛

دربی ۳۵ نصف‌جهانی‌ها/ نیم نگاه اصفهانی‌ها به بالای جدول

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۵:۰۰
کد خبر: ۷۴۱۶۸۶
دربی ۳۵ نصف‌جهانی‌ها/ نیم نگاه اصفهانی‌ها به بالای جدول
سی و پنجمین دربی شهر اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بی تردید یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته چهارم سی و پنجمین دربی اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

ذوب آهن - سپاهان

جمعه 26 مرداد97/  ساعت: ‌20:15 ‌ ورزشگاه:  فولاد شهر فولاد شهر اصفهان

داور: وحید کاظمی

کمکها: حسن یوسفی و قهرمان نجفی

مستطیل سبز:

دربی شهر  اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان امروز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

2 تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان در حالی در دربی اصفهان به مصاف یکدیگر می روند که شرایط یکسانی دارند و با 5 امتیاز و به علت تفاضل گل در رده های سوم و ششم قرار دارند.

دربی اصفهان همواره از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و هر 2 تیم اصفهانی تلاش می کنند تا در این بازی، برنده از زمین مسابقه خارج شوند تا دل هواداران خود را شاد کنند،اگرچه میزان هواداران سپاهان بیشتر است اما در این دیدار ذوب آهن میزبان است اما با توجه به تقویت دو تیم در فصل نقل و انتقالات و نتایج کسب شده کارشناسان شانس برد شاگردان قلعه نویی را روی کاغذ کمی پرنگ تر از شاگردان نمازی می دانند.

در تاریخ این دو باشگاه تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان تاکنون 34 بار در دربی اصفهان بازی کردند و  روز جمعه برای سی و پنجمین مرتبه به مصاف یکدیگر می روند.

این 2 تیم اصفهانی برای پنجمین بار در مردادماه  به مصاف یکدیگر می روند که 3 برد سهم سپاهان و یک پیروزی سهم ذوب آهنی ها بوده است. زردپوشان اصفهانی 7 گل به همشهری خود زدند و یک گل هم دریافت کردند.به هر حال جدال قلعه نویی و نمازی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و مهمتر از آن این است که هر دو تیم نیم نگاهی به صدر جدول دارند.

ستاره این دیدار:

ذوب آهن:

ادی ارناندز

سپاهان:

ساسان انصاری

غایبان این دیدار:

ذوب‌آهن: مهران درخشان‌مهر

سپاهان: سعید الهویی (مربی)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز