پارس جنوبی جم یک-استقلال تهران صفر؛

ثبت اولین شکست استقلال/ تارتار مچ شفر را خواباند

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۱۷۰۲
ثبت اولین شکست استقلال/ تارتار مچ شفر را خواباند
تیم فوتبال استقلال تهران نخستین باخت خود را در لیگ برتر تجربه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی و استقلال تهران از ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

در این دیدار پارس جنوبی که از امتیاز میزبانی استفاده می کرد، نمایش بهتری در نیمه اول داشت و توانست در دقیقه 13 روی اشتباه آرمین سهرابیان مدافع استقلال به گل برتری دست پیدا کند. این تیم علاوه بر گلی که به ثمر رساند صاحب چند موقعیت دیگر نیز شادمان نتوانست از آنها استفاده کند.

در نیمه دوم استقلال با ورود همام طارق و سعید آذری به زمین، توانست تا حدودی به دروازه پارس جنوبی نزدیک شود اما حساس‌ترین موقعیت دقایق اولیه نیمه دوم متعلق به شاگردان تارتار بود که ابراهیم صالحی در استفاده از این موقعیت تعلل کرد و مهدی رحمتی توپ را در آغوش گرفت. بعد از گذشت بیست دقیقه از نیمه دوم، وریا غفوری در موقعیت تک به تک، توپ را با کمترین اختلاف به بیرون زد.

در ادامه نیز شاگردان شفر چند موقعیت خوب داشتند که با مقاومت بازیکنان پارس جنوبی به توفیق نرسیدند. موقعیت بعدی استقلال را علی کریمی در چند قدمی دروازه با ضربه سر به بیرون زد تا کماکان دست آبی‌ها از رسیدن به گل کوتاه بماند. در اواخر بازی استقلال فرصت گلزنی داشت که به سادگی از کنار آن گذشت تا اولین شکست آبی ها در لیگ برتر رقم بخورد و مهدی تارتار بتواند از سد وینفرد شفر عبور کند.

ترکیب پارس جنوبی:

احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، سعید محمدی‌فر، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، امیر میربزرگی (62 - فرشید پاداش)، روح‌الله سیف‌اللهی، عماد میرجوان(60 - محمد نوری) و ابراهیم صالحی(86 - علیاری).

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی‌مهر (82 - مارکوس نیومایر)، میلاد زکی‌پور(46 - مهدی زکی‌پور)، محمد دانشگر، علی کریمی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری (46 - رضا آذری).

سرمربی: وینفرد شفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز