فرشته قربانی در گفتگو با برنا:

اردوی تدارکاتی خوبی برای بازی‌های آسیایی داشتیم/ همه کشورهای آسیایی رقیب‌های ما هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۷:۰۵
کد خبر: ۷۴۱۸۰۵
اردوی تدارکاتی خوبی برای بازی‌های آسیایی داشتیم/  همه کشورهای آسیایی رقیب‌های ما هستند
عضو تیم ملی تیر و کمان ایران، گفت: مسابقات آمادگی برای جاکارتا داشتیم در چین تایپه و آلمان به فاصله یک روز که بیشتر حالت آمادگی برای بازی‌های آسیایی را داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشته قربانی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران درباره میزان آمادگی خود و رقابت در بازی‌های آسیایی در گفتگو با خبرنگار برناف گفت: دو سه ماهت است که تمرینات فشرده برای بازیهای آسیایی داریم که توانستیم همه تلاشمان را به کار ببریم و بهترین رکوردها را در تمرین داشته باشیم. انشالله با همین آمادگی در مسابقات هم بتوانیم کاری انجام بدهیم.

وی ادامه داد: مسابقات آمادگی برای جاکارتا داشتیم در چین تایپه و آلمان به فاصله یک روز که بیشتر حالت آمادگی برای بازی‌های آسیایی را داشت. در  جو مسابقه جهانی بودن  خیلی به ما کمک می‌کند و خدا را شکر توانستیم نتیجه‌ای که میخواهیم و آمادگی که داریم را حس کنیم.

قربانی با اشاره به اینکه کره و هند رقیب‌های سختمان هستند، افزود:  ولی خب همه کشورهای آسیایی رقیب‌های ما هستند ولی خب ما هم آمادگی‌مان را به حدی بالا بردیم که انشالله بتوانیم تمام تلاشمان را کنیم که سخت  نباشد.

عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در پایان، گفت: برای مدال نمی‌شود قول داد، تمام تلاشمان را می‌کنیم و با تمریناتی که داریم و رکوردهایی که در تمرینات داریم کار راحت شود و  انشالله بتوانیم دست پر برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز